Gå til innhold

Min pappa Vs din pappa

Villmink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faren min hadde banka alle deres fedre. Han var karatetrener på hele 80-tallet. Sådetså! Drev med Shotokan (betyr "rett frem"). Den tunge stilen.

Æddabædda.

Det driver jeg med og... Eller, slutta etter 6 år. Fant ut at denne sporten hadde omtrent like mye for seg i en gatekamp som stearinlys støping (bortsett fra hva-er-effektivt-treningen da (ca. 0.1%)).

Men faen min er tøffest av alle! Han farger håret, det begynner og bli grått :lol: , han driver énmannsforetak (firma) for å kunne skrive av saker og ting og dermed slippe moms. Han har 2 biler, hvorav en mercedes, stort hus med leilighet, stor, fin båt og masse annen stash som Widescreen tv, hjemmekinoannlegg (lyd, i alle fall) og ny pc ca. hvert år. Men ingen andre enn han får noe, for han er den kjiipeste, mest ego faren som finnes! I tillegg forsørger han dama si og hennes to unger. Alt dette med en brutto inntekt på ca 50000 i året! Hvilken av deres fedre klarer det?

å, ja. Så heiv han meg ut 1 uke før bursdagen min i november i fjor. Siden det har jeg snakket med ham 2 ganger. 1 i jula, 2 når han henta nøkkelen min.

(P.S. I tilfelle noen ikke forstod det, jeg liker ikke faren min så veldig...)

Lenke til kommentar
Min far er meget smart. Han var lege før han måte flykte uten papirene sine og men etter en del år med møkka jobber har han nå jobbet seg opp til produksjons sjef for pasta sentral for de som kjenner til stedet. :woot:

Uff, drev han med aktiv døds hjelp eller noe?? siden han måtte flykte fra jobben.. :roll:

Lenke til kommentar
Min far er meget smart. Han var lege før han måte flykte uten papirene sine og men etter en del år med møkka jobber har han nå jobbet seg opp til produksjons sjef for pasta sentral for de som kjenner til stedet. :woot:

Uff, drev han med aktiv døds hjelp eller noe?? siden han måtte flykte fra jobben.. :roll:

Nei han ble bare torturert fordi han ikke var politisk enig med diktatoren :cry:
Lenke til kommentar

Nei han ble bare torturert fordi han ikke var politisk enig med diktatoren :cry:

Wtf?? Kor han var lege hen da? :roll::yes::shrug::woot:

Lenke til kommentar
Pappan er min er helt vill. Han kan ta strømmen i hele Norge så alle pappaene derres fryser i hjel. Han kan også komme og banke dere opp som ingenting. her er et bilde.

http://www.getbig.com/pics/ironman/2003/fi...thorvildsen.htm

:woot::woot:

bare kom over en ting i avisen her i dag.. tenkte jeg sku føye det til...

http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/ar...AR&Profile=1011 omg! :o

Ja OMG sier jeg også :o
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...