Arve Systad Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 min pappa er SØT! han søter ihjel alle andre pappaer... :megaroll: Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Pappaen min drikker mye mer enn det alle deres fedre drikker til sammen på et år! Så det så. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Pappaen min drikker mye mer enn det alle deres fedre drikker til sammen på et år! Så det så. Alkoholiker heter det Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Onkel Osama sitter å planlegger et nytt angrep nå.. Så han sier at dere må samle alle pappaene deres i det Hvite Hus, så kommer det en liten hilsen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Min far er meget smart. Han var lege før han måte flykte uten papirene sine og men etter en del år med møkka jobber har han nå jobbet seg opp til produksjons sjef for pasta sentral for de som kjenner til stedet. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Faren min hadde banka alle deres fedre. Han var karatetrener på hele 80-tallet. Sådetså! Drev med Shotokan (betyr "rett frem"). Den tunge stilen.Æddabædda. Det driver jeg med og... Eller, slutta etter 6 år. Fant ut at denne sporten hadde omtrent like mye for seg i en gatekamp som stearinlys støping (bortsett fra hva-er-effektivt-treningen da (ca. 0.1%)). Men faen min er tøffest av alle! Han farger håret, det begynner og bli grått , han driver énmannsforetak (firma) for å kunne skrive av saker og ting og dermed slippe moms. Han har 2 biler, hvorav en mercedes, stort hus med leilighet, stor, fin båt og masse annen stash som Widescreen tv, hjemmekinoannlegg (lyd, i alle fall) og ny pc ca. hvert år. Men ingen andre enn han får noe, for han er den kjiipeste, mest ego faren som finnes! I tillegg forsørger han dama si og hennes to unger. Alt dette med en brutto inntekt på ca 50000 i året! Hvilken av deres fedre klarer det? å, ja. Så heiv han meg ut 1 uke før bursdagen min i november i fjor. Siden det har jeg snakket med ham 2 ganger. 1 i jula, 2 når han henta nøkkelen min. (P.S. I tilfelle noen ikke forstod det, jeg liker ikke faren min så veldig...) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Min far er meget smart. Han var lege før han måte flykte uten papirene sine og men etter en del år med møkka jobber har han nå jobbet seg opp til produksjons sjef for pasta sentral for de som kjenner til stedet. Uff, drev han med aktiv døds hjelp eller noe?? siden han måtte flykte fra jobben.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 pappan min er konservativ Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Pappan er min er helt vill. Han kan ta strømmen i hele Norge så alle pappaene derres fryser i hjel. Han kan også komme og banke dere opp som ingenting. her er et bilde. http://www.getbig.com/pics/ironman/2003/fi...thorvildsen.htm bare kom over en ting i avisen her i dag.. tenkte jeg sku føye det til... http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/ar...AR&Profile=1011 omg! :o Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Selv om jeg har svart paa posten her , saa maa jeg nesten si at dette er lavmaal i soeppel . Liker ikke slikt...blah blah bedre enn . Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Min far er meget smart. Han var lege før han måte flykte uten papirene sine og men etter en del år med møkka jobber har han nå jobbet seg opp til produksjons sjef for pasta sentral for de som kjenner til stedet. Uff, drev han med aktiv døds hjelp eller noe?? siden han måtte flykte fra jobben.. Nei han ble bare torturert fordi han ikke var politisk enig med diktatoren Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Min far er meget smart. Han var lege før han måte flykte uten papirene sine og men etter en del år med møkka jobber har han nå jobbet seg opp til produksjons sjef for pasta sentral for de som kjenner til stedet. Uff, drev han med aktiv døds hjelp eller noe?? siden han måtte flykte fra jobben.. Nei han ble bare torturert fordi han ikke var politisk enig med diktatoren Wtf?? Kor han var lege hen da? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 er dere 4 år? Hva er vitsen med å spre så mye eddik her på forumet ? Fy skamme deg!! Lenke til kommentar
Lars Johan Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 (endret) --- Endret 16. juni 2004 av Lars Johan Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 skal jeg skryte av pappa? sorry, no goodtelling stuff found. Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Min pappa laget meg , altså han er kulest ! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Min pappa laget meg , altså han er kulest ! Ikke helt alene Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Pappan er min er helt vill. Han kan ta strømmen i hele Norge så alle pappaene derres fryser i hjel. Han kan også komme og banke dere opp som ingenting. her er et bilde. http://www.getbig.com/pics/ironman/2003/fi...thorvildsen.htm bare kom over en ting i avisen her i dag.. tenkte jeg sku føye det til... http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/ar...AR&Profile=1011 omg! :o Ja OMG sier jeg også :o Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Wtf?? Kor han var lege hen da? Chile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg