bjaa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Han kjører hvertfall en Audi a6 2.7 biturbo til godt over halve millionen, så det kan godt hende det... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 pappan min er millionær (ikke at jeg får ett øre fra den kanten men) Han eier i allefall deres!! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappaen min fucke opp adsl linja deres fra kontoret sitt (hvis dere har telenor vel å merke) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Ja, det er sant, men millionen blir fort kuttet ned med en skatt på nærmere 50% . Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Min Pappa er best uansett Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 En venn av en kompis av meg, har en fetter som kjenner en som har sett en som er sønnen til en pappa. Og han....... HAN ER STERK HAN....... .exe Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Ja, det er sant, men millionen blir fort kuttet ned med en skatt på nærmere 50% . Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Kommer vi snart frem til noe resultat her? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 min pappa kan spise stein hann.... og da han kan spise stein kan han og spise opp alle pengene til deres pappaer og da er min pappa rikere enn alle deres pappaer til sammen Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Pappaen min har mindre hår enn din ! vedde? pappa tar satelitt-klippen en gang i blant han(et par ganga rundt månen) Lenke til kommentar
oling Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Pappan er min er helt vill. Han kan ta strømmen i hele Norge så alle pappaene derres fryser i hjel. Han kan også komme og banke dere opp som ingenting. her er et bilde. http://www.getbig.com/pics/ironman/2003/fi...thorvildsen.htm Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Pappan er min er helt vill. Han kan ta strømmen i hele Norge så alle pappaene derres fryser i hjel. Han kan også komme og banke dere opp som ingenting. her er et bilde. http://www.getbig.com/pics/ironman/2003/fi...thorvildsen.htm han på bildet er faktisk broren til en jeg kjenner.. jeg tror det er han i alle fall.. han er sykt svær! Lenke til kommentar
oling Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 mener du at han ikke er pappaen min?? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 mener du at han ikke er pappaen min?? sorry.. men ja Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 mener du at han ikke er pappaen min?? Lukter jeg en farskaps sak her eller...... Lenke til kommentar
Menelya Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Pappaen min lager mye bedre lasagna enn pappaen din. Og i tillegg er pizzaen hans driiiitgod! Prove it ;> Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ja vel, bevis skal bli: Kjære Gud, hvis lasagnaen- og pizzaen til fattern er vond, så vis Menelya ett bilde av meg på skjermen hans. Hvis lasagnaen- og pizzaen til fattern er dritgod, så ikke vis Menelya det bildet av meg. Bevis nok? Lenke til kommentar
oling Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 et sikrere bevis finnes ikke og har aldri blitt vist. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 JEG lager sikkert mye bedre lasagna enn faren til iver89! jeg kan lage knall pizza au jeg, men seriøst, hva har man HOT ekspressen for? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg