bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 pappaen til pappaen min, han slår dere alle ned i støvlene, han er rå! Han er ca 63 år gammel, driver med data på fritida, og jobber på Høyskolen i Telemark på notodden...Han har mange pcer hjemme, hver gang jeg er hos han, har han fått en ny ting til pcer, eller ny pc som han har bygd Han er helt rå!! Han holder til og med på med Casemodding! Rått:D SKal vedde på at det ække mange andre bestefedre som er så rå! (hvertfall ikke som er over 60 år) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 pappan min knuser all motstand 8) Han har riktignok ikke gått på kungfu men har en jakke med logon til en kung-fu klubb på. blædiblu Lenke til kommentar
nalle Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 pappaen min har bare vont i ryggen og syter over kor lat eg er... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 pappa er strekest av alle! han er gammel! han er fan meg 63 og sterk som en løve! wæææ! hehe.. han trener mange timer hver dag.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Pappan min er kan slå alle andre pappaer . han er nemlig flygeleder, han kan da beordre alle flyene i hele verden til å kræsje på deres pappaer Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Pappa har Jaguar (og Land Rover) 8) . Så det så! Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Her et et bilde av pappa'n min! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Pappa'n min kjører fra alle dere's fedre's biler, uansett! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappaen min er prest. Det betyr at han kan BEGRAVE både deg og pappaen din. Beat that, sucker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappaen min er prest. Det betyr at han kan BEGRAVE både deg og pappaen din. Beat that, sucker. lol nice one Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Faren min er übermensch Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Min gammling tar dere ALLE! hmm.. jeg er sikker på at jeg har sett han før! :-? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei Ecthelion! Vil påpeike at det var veldig smart å linke til eit bilde av faren din.Der det på websida står både epost konto og telefonnummer. Det kan hende at noen her kan finne på å ringe han med sjult telefonnummer.Og sende mange eposter til han.Men,om faren din er sterkere enn alle fedre så er det kanskje ikkje så farlig.Da kan det hende ikkje folk tør. Forøvrig så trur eg at faren min er sterkare enn dykkars da han eter barnegrøt fra Nesle (dette må ikkje tolkast som reklame for Nesle). Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappa'en min har større nakkeskade en faren din! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappaen min lager mye bedre lasagna enn pappaen din. Og i tillegg er pizzaen hans driiiitgod! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappaen min har en Nokia 1610! Det har ikke pappaen din! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappaen min tjener over 1 mill Pappaen min er direktør. Pappaen min får gratis PC deler. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappaen min tjener over 1 mill Pappaen min er direktør. Pappaen min får gratis PC deler. men faren din er ikke deg Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Pappaen min tjener over 1 mill Pappaen min er direktør. Pappaen min får gratis PC deler. hmm.. tenker det er ironi... men.. bedre sikker en uvitende:: kødder du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg