dabear Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har ei mor og ei tante som er i femtiåra. Til jul tenkte jeg å gi de en dvd hver, men jeg er usikker på hva som måtte passe. De liker musikaler, komedie og drama, og noe thrillere/spenningsilmer, men jeg greier ikke finne så mye som passer de. Forslag? jeg har sett mamma mia, men det er vel egentlig det jeg har funnet. http://cdon.no/film/mamma_mia!-896616 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg tenkte også på "Mamma Mia!". :!: Endret 28. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Musikaler? Kommer vel ikke utenom Mamma Mia. For hva drama angår anbefaler jeg The Kite Runner. Det er få som ikke liker den, med unntak av de som dyrker boken. Den irske filmen Once som har høstet stor kritikk kan også være en sikker vinner hos tanten eller moren din. Liker de lange gråteseanser finnes det en rekke andre gode dramafilmer å velge mellom. Freedom Writers skal også være ganske rørende, men den har jeg selv ikke sett enda. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Søvnløs i Seattle. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Milf film? Neida... Jeg kan anbefale «Love Actually», romantisk film men samtidig passer det fint å se filmen i jul. Pga handling i filmen skjer i jula. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Pretty Woman. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hva med Gone with the wind, det er yndlings filmen til bestemoren min Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Grease, Dirty Dancing eller Flashdance. EDIT: Brokeback Mountain eller Thelma & Louise. Endret 28. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Moulin Rouge? Mulig jeg går for den, takker! Titanic. Den trur jeg vi har på VHS, iallefall har begge sett den før. Grease, Dirty Dancing eller Flashdance. Grease har vi også, skal se på Dirty Dancing og Flashdance Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Notting Hill. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Chicago, Grease, It happened one night, The Philadelphia Story, Breakfast at Tiffany's, Casablanca, Brief Encounter, The Wedding Planner, Mona Lisa Smile, 50 first dates, 27 dresses, What a girl wants, Father of the Bride, Fried Green Tomatoes, Prelude to a kiss etc. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Cinderella Story. *grøss* Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 "Hjelp, det er juleferie" er alltid en slager. Blir aldri gammel Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tid for ømhet. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Moulin Rouge? Mulig jeg går for den, takker! Takk for at du gjev tilbakemelding på framlegga du får! Det er altfor mange som berre kastar ut spørsmål og aldri melder om dei fekk noko ut av dei ein føreslår. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Moulin Rouge er oppskrytt! Elendig! En av de verste jeg har sett Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Moulin Rouge er oppskrytt! Elendig! En av de verste jeg har sett Ok, hvorfor? jeg endte med å kjøpe den og mamma mia da edit: kjøpte også noen andre filmer, men til noen andre. Deriblandt simpsons og kung fu panda. Endret 28. november 2008 av dabear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå