Trollfjes Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har littegrann mørk stemme fra før av, vanlig ungdoms stemme, men jeg vil ha litt mørkere, eller en del mørkere. Noen tips til permanent mørkere stemme? som ikke er skadelig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jonas_* Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har littegrann mørk stemme fra før av, vanlig ungdoms stemme, men jeg vil ha litt mørkere, eller en del mørkere. Noen tips til permanent mørkere stemme? som ikke er skadelig. Bli voksen Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Whisky og sigaretter! Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bli forkjøla så du får hes stemme kan jo fungere. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har jo relativt mørk stemme, men jeg vil ha mørkere. Jeg snakker om permanent mørkere stemme og ikke tullesvar. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skrik intenst mot speilet minst en time om dagen, så vil du nok få en skikkelig barsk stemme. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Begynn å snakk dansk, dialekta deres gjør til at stemmer høres mørkere ut. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ta timer hos sangpedagog/vokalpedagog. Det er vell brukte penger om du ønsker å lære å bruke stemmen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Whisky fungerer. Yup, hør på Tom Waits! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg er 15år drikker ikke whisky. Noen ordentlige forslag? Det må gå på en kort tid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Intramuskulær injeksjon av kunstig testosteron Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Intramuskulær injeksjon av kunstig testosteron Det der er vel det eneste svaret som noen gang kan passe til kriteriene hans :!: Riktignok kanskje litt vanskelig å få gjennomført med mindre du har kontakter... Endret 28. november 2008 av multisync Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 15 år og mørk stemme på kort tid?! Skeptisk.. Det er nok umulig, det! Du får synge med den stemmen du har! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Snakk litt saktere (dersom du snakker fort) og med litt mørkere stemme enn vanlig. Du gjør deg altså bittelitt til, men ikke så mye at det høres dumt. Etter en stund er du plutselig vant til det, og det vil føles naturlig. Endret 29. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Snakk litt saktere (dersom du snakker fort) og med litt mørkere stemme enn vanlig. Du gjør deg altså bittelitt til, men ikke så mye at det høres dumt. Etter en stund er du plutselig vant til det, og det vil føles naturlig. Enig, jeg gjorde det, hadde veldig lys stemme på ungdomsskolen Begynte å snakke med mørkere stemme, etterhvert blei jeg bare vant til det så nå har jeg slik stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå