Joachim_F Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gjør deg klar for nok en bildespekket gjennomgang av ukens nye nettutgivelser. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er Hospital Hustle noe alla Theme Hospital tro? Isåfall må det jo prøves... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Arr, får ikke TheMoltenCore til å fungere, den bare loader ser det ut som. Måtte trykke "enter" for å fortsette ja! Endret 28. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) For alle som av en eller annen merkelig grunn ikke allerede har Metal Slug Anthology til Wii, er Metal Slug 2 nå et obligatorisk kjøp. Også veldig nyttig dersom du må prikke/trykke/febrilsk hamre fingrene inn i storformen før julesesongen. Hospital Hustle ser veldig ut som en modernisering av Theme Hospital, for øvrig. Noen underlige valg i skjermbildet fra artikkelen, forresten - sykesenger midt i behandlingsområdet? Infeksjoner, pest og kolera kommer jo til å spre seg som ild i tørt gress! Jeg er oppriktig bekymret. Endret 28. november 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Lurer på om Hospital Hustle når opp til Theme Hospital. Tror nok det må prøves. Jeg har hatt mange morsome timer med Theme Hospital. Har sikkert brukt flere titals timer på demoen til Theme Hospital, som jeg fikk med på CD-rom på et datablad for mange år siden Haha, minner Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Wow, kan kommentere rett fra Gamer.No, hvor kult er ikke det? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er Hospital Hustle noe alla Theme Hospital tro? Isåfall må det jo prøves... Ligner jo en del på grafikken, men virker som du må gjøre ting litt annerledes utifra traileren. Plassere pasienter i seng/sykebil osv. Men må prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg