Gå til innhold

Kun to spill til jul. hvem skal jeg velge?!?

Manu333

Anbefalte innlegg

Dersom du så og si aldri har spilt spill under 16-års grense, kan jeg love deg du har gått glipp av mange gode spill..

Enda er større grunn til ikke å anbefale deg R2, Fallout 3 og CoD. På tide at du prøver det som i dine øyne blir betegnet som "barnespill". Skjønner at det ikke er kult å få LittleBigPlanet til jul, mens alle andre får Cod, Fallout 3 og/eller R2, men dersom du tør prøve noen "barnslige" spill, som feks LBP, kommer du til å få en stor overraskelse.

I tillegg er du bare 14 år, og da er du for ung til å spille de spillene. Noe også foreldrene dine hadde skjønt hvis de feks så både gameplay og mellomsekvenser fra feks CoD:WaW.

Og ja, jeg vet å enkelt det er å lure foreldre. Jeg har gjort det selv for et par år siden ;)

"Men mamma, i GTA Vice City trenger man ikke bare bruke motorsag på folk. Du kan være politimann og fange slemme folk".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, tror iallefall jeg har bestemt meg for hvilke spill som kommer til å ligge under mitt tre i desember.

LittleBigPlanet er et sikkert kort hos meg og jeg regner med at jeg også kommer til å velge COD: WaW, som i storbritannia er 15+! :new_woot:

Prinsen blir nok kjøpt til sommeren, da det som regel er spilltørke da, og mirror's edge blir kjøpt i romjulen.

Da har jeg bestemt meg! :D

Lenke til kommentar
LittleBigPlanet anbefales hvis du ikke har det. Men du å tørre å gi det en sjanse til å skinne.

Mirror's Edge er et fantastisk spill, men ikke verd prisen. 500,- for 8 timers spilletid er uaktuelt. Vent til mars/april så kommer det nok billig.

Prince of Persia virker som et spill som har sjarm, i tillegg til å virke veldig bra.

Og plis, det heter "hvilket spill", ikke "hvem spill".

Hvis jeg hadde hatt PS3 hadde jeg definitivt ønsket meg LBP før eller senere.

Men først og fremst må trådstarter si hvilke spill han har fra før. Vanskelig å anbefale spill når vi ikke vet hvilke du har.

Prince Of Persia skal visstnok vare i mindre enn ti timer, så det blir det samme som med Mirror's Edge. Du kan samle på noen ting i PoP som forlenger spilletiden, men det høres ut som et vanlig "fetch quest". Altså ikke så underholdende.

Og ja, gjør om på emnetittelen!

Lenke til kommentar

Hei, har ikke Uncharted: Drakes Fortune nei. Har cod 4, fifa 09, skate, bf bad company. Har byttet ut en del spill da:) Få som vil anbefal R2 her:O

Jo, to spill uten om LBP. Har en lillebror som kan ønske seg det her:D xD

Endret av Manu333
Lenke til kommentar
LittleBigPlanet anbefales hvis du ikke har det. Men du å tørre å gi det en sjanse til å skinne.

Mirror's Edge er et fantastisk spill, men ikke verd prisen. 500,- for 8 timers spilletid er uaktuelt. Vent til mars/april så kommer det nok billig.

Prince of Persia virker som et spill som har sjarm, i tillegg til å virke veldig bra.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for PoP og LBP.

CoD:WaW, Fallout 3 og R2 er du nok for ung til å spille, så de anbefales ikke :tease:

Og plis, det heter "hvilket spill", ikke "hvem spill".

Det heter også "please" eller "vær så snill" ikke "plis"

:!:

Men til saken;

Personlig så har jeg tenkt til å gå for Fallout 3 og FIFA 09, men siden du har FIFA 09 så kan jeg anbefale LBP

Endret av mhm.
Lenke til kommentar

få som ville velge r2 her :/

LBP kan lillebror ønske seg :) så den er sikker. Er ikke noe interesert i PoP (Faller bare ikke i smak),Shaun White Snowboarding (masse dårlig tilbake meldinger) og Mirror's Edge (har prøvd det på xbox 360. Falt ikke i smak).

Fallout 3 er så og si sikker nå :D

Har selv litt lyst på R2, men også COD, men HVILKET? xD

GH låner jeg av en kompis, og Uncharted falt ikke i smak etter demoen.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...