Dunedain Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dersom du så og si aldri har spilt spill under 16-års grense, kan jeg love deg du har gått glipp av mange gode spill.. Enda er større grunn til ikke å anbefale deg R2, Fallout 3 og CoD. På tide at du prøver det som i dine øyne blir betegnet som "barnespill". Skjønner at det ikke er kult å få LittleBigPlanet til jul, mens alle andre får Cod, Fallout 3 og/eller R2, men dersom du tør prøve noen "barnslige" spill, som feks LBP, kommer du til å få en stor overraskelse. I tillegg er du bare 14 år, og da er du for ung til å spille de spillene. Noe også foreldrene dine hadde skjønt hvis de feks så både gameplay og mellomsekvenser fra feks CoD:WaW. Og ja, jeg vet å enkelt det er å lure foreldre. Jeg har gjort det selv for et par år siden "Men mamma, i GTA Vice City trenger man ikke bare bruke motorsag på folk. Du kan være politimann og fange slemme folk". Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Om du ikkje har Guitar Hero allereie, anbefalar eg det på det sterkaste. GH World Tour er kome ut, og GH 3 er veldig bra. Og ikkje for å kritisere, men det heiter HVILKE spill, og ikkje HVEM spill. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Da har du dårlige foreldre hvorfor det, fra 1 - 6 klasse så følgte jeg alderen, men liker best skytespill så..... :O Tunge, ironi? Tok du den ikke? Hva skal man ellers bruke smiley's til? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 R2 er sterk å anbefale, coop'en er en av de mange grunnene til å få det Og LittleBigPlanet er en must for PS3-eiere, har de de ikke, så....jah....hva da? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det heter hvilke 2 spill skal jeg velge, ikke hvem!!! Gud det irriterer meg det der Resistance 2, fallout 3 og lbp er gode kandidater. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Da har du dårlige foreldre hvorfor det, fra 1 - 6 klasse så følgte jeg alderen, men liker best skytespill så..... :O Tunge, ironi? Tok du den ikke? Hva skal man ellers bruke smiley's til? (Happy) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Spilte nettopp gjennom Solo'n på COD: World at war. Spillet kan anbefales. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 De spillene som faller mest i smak nå er lbp, fallout 3 og r2 har en lillebror som kan ønske seg lbg så Haha Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hmm, tror iallefall jeg har bestemt meg for hvilke spill som kommer til å ligge under mitt tre i desember. LittleBigPlanet er et sikkert kort hos meg og jeg regner med at jeg også kommer til å velge COD: WaW, som i storbritannia er 15+! Prinsen blir nok kjøpt til sommeren, da det som regel er spilltørke da, og mirror's edge blir kjøpt i romjulen. Da har jeg bestemt meg! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Har du Uncharted: Drakes Fortune Manu333 ? Hvis ikke MÅ du kjøpe det! Det koster bare 269kr på Absoluttspill.no Endret 29. november 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skal også kjøpe to spill til jul. Regner med at det blir Resistance 2 og det nye Prince of Persia, muligens Call of Duty 5. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 LittleBigPlanet anbefales hvis du ikke har det. Men du å tørre å gi det en sjanse til å skinne. Mirror's Edge er et fantastisk spill, men ikke verd prisen. 500,- for 8 timers spilletid er uaktuelt. Vent til mars/april så kommer det nok billig. Prince of Persia virker som et spill som har sjarm, i tillegg til å virke veldig bra. Og plis, det heter "hvilket spill", ikke "hvem spill". Hvis jeg hadde hatt PS3 hadde jeg definitivt ønsket meg LBP før eller senere. Men først og fremst må trådstarter si hvilke spill han har fra før. Vanskelig å anbefale spill når vi ikke vet hvilke du har. Prince Of Persia skal visstnok vare i mindre enn ti timer, så det blir det samme som med Mirror's Edge. Du kan samle på noen ting i PoP som forlenger spilletiden, men det høres ut som et vanlig "fetch quest". Altså ikke så underholdende. Og ja, gjør om på emnetittelen! Lenke til kommentar
MST Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 LittleBigPlanet, Fallout 3, Mirrors Edge, Call Of Duty 5, GHWT, Shaun White Snowboarding... Jeg ville valgt blandt de;).. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Personlig skal jeg ha LittleBigPlanet og Fallout 3. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hei, har ikke Uncharted: Drakes Fortune nei. Har cod 4, fifa 09, skate, bf bad company. Har byttet ut en del spill da:) Få som vil anbefal R2 her:O Jo, to spill uten om LBP. Har en lillebror som kan ønske seg det her:D xD Endret 29. november 2008 av Manu333 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Da må du få Uncharted. Det beste spillet sammen med LBP til PS3 Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) LittleBigPlanet anbefales hvis du ikke har det. Men du å tørre å gi det en sjanse til å skinne. Mirror's Edge er et fantastisk spill, men ikke verd prisen. 500,- for 8 timers spilletid er uaktuelt. Vent til mars/april så kommer det nok billig. Prince of Persia virker som et spill som har sjarm, i tillegg til å virke veldig bra. Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for PoP og LBP. CoD:WaW, Fallout 3 og R2 er du nok for ung til å spille, så de anbefales ikke Og plis, det heter "hvilket spill", ikke "hvem spill". Det heter også "please" eller "vær så snill" ikke "plis" :!: Men til saken; Personlig så har jeg tenkt til å gå for Fallout 3 og FIFA 09, men siden du har FIFA 09 så kan jeg anbefale LBP Endret 30. november 2008 av mhm. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 få som ville velge r2 her :/ LBP kan lillebror ønske seg så den er sikker. Er ikke noe interesert i PoP (Faller bare ikke i smak),Shaun White Snowboarding (masse dårlig tilbake meldinger) og Mirror's Edge (har prøvd det på xbox 360. Falt ikke i smak). Fallout 3 er så og si sikker nå Har selv litt lyst på R2, men også COD, men HVILKET? xD GH låner jeg av en kompis, og Uncharted falt ikke i smak etter demoen.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 LittleBigPlanet helt klart! Og Resistance 2 som andreplass. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du sier jo selv at du er fan av COD. Da er vel egentlig ikke valget så vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå