Gå til innhold

Kun to spill til jul. hvem skal jeg velge?!?

Manu333

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg jo for jul, noe som betyr gaver :D lommeboka er jo tom, sådet blir ikke noen nye spill før julaften. Mamma og Pappa har sagt at jeg kun får to spill. Da kommer jo det vanskelig spørsmålet, hvem to spill skal jeg velge? Er en stor Call of Duty fan, har vel spilt 12 dager med Modern Warfare. Har også sett på Fallout 3 og R2. Men hvem skal jeg velge?? er det noen andre spill en de jeg har ramset opp nå?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Så du bestemmer hva dem skal kjøpe til deg og vet før det pakkes inn hva det er? Er ikke vitsen med julgaver litt borte da?

Uansett, Fallout 3 er jo et bra spill, det nye Call of duty har fått lunken mottagelse.

Lenke til kommentar

Jeg har litt av det samme problemet.

Jeg ønsker meg Mirror's Edge, LittlebigPlanet og Call of duty: WaW til jul. Littlebigplanet er sikra, men jeg er usikker på hvem jeg skal velge som nr. 2.

Jeg elsker 2 verdenskrig i tilleg at jeg elsket demoen til Mirror's Edge.

Det spillet jeg velger bort, blir kjøpt i romjulen!

Men please, hjelp meg litt a! :)

Lenke til kommentar

LittleBigPlanet anbefales hvis du ikke har det. Men du å tørre å gi det en sjanse til å skinne.

Mirror's Edge er et fantastisk spill, men ikke verd prisen. 500,- for 8 timers spilletid er uaktuelt. Vent til mars/april så kommer det nok billig.

Prince of Persia virker som et spill som har sjarm, i tillegg til å virke veldig bra.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for PoP og LBP.

CoD:WaW, Fallout 3 og R2 er du nok for ung til å spille, så de anbefales ikke :tease:

Og plis, det heter "hvilket spill", ikke "hvem spill".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...