Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fullstendig sliten og utbrent

Gjest Maria32

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg fullstendig utbrent, og kronisk sliten.

Har veldig mye problemer på en gang, : opplevd harde samlivsbrudd der eksen innvolverte advokat, osv mot meg, samtidig sliter jeg veldig mye med det jeg opplevde i forholdet vi hadde... Klandrer meg selv for alt. Han la alltid all skyld på meg for alt som var galt, og jeg har begynt å se veldig negativt på meg selv, og ser på meg selv som fullstendig verdiløs. Vi hadde partnerbytter, og det var også utroskaper i forholdet jeg var i. Jeg takler alt dette svært dårlig. Er ganske deprimert og ser negativt på livet....

Er det normalt å bli deprimert av dette? hva vil dere si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg hatt en veldig tung periode er ikke helt ute av den enda men jeg kan tenke meg åssen du føler.

når man går igjennom en sånn periode er det veldig lett å bli deprimert ivertfall hvis man ikke har noe å se fram til eller helt vet hva man skal gjøre, men mitt råd til deg er å ikke la depresjonen ta overhånd, finn en måte å løse opp i de probleme som må løses med tanke på det som har skjedd å begynn å se framover å gjør ting du har lyst til å gjøre f.eks lær deg noe du har lyst til å kunne som du ikke er flink til eller begynn å tren, bruk et par måneder av livet dit til å sette deg selv i fokus, på den måten så vil du ettervært få en mestringsfølelse å da vil du se lysere på ting framover.

Endret av abbyjr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...