Xandathrii Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Heisann folkens! Jeg er på jakt etter en nettjeneste som tilbyr blogg, gjerne gratis. Har prøvd VG bloggen, men skulle gjerne sjekket litt rundt om det er andre gode blogg-tjenester. Jeg driver med fiske & friluft og skal legge ned mine nettsider, men skal opprette meg en blogg isteden, pga tidsklemma, he he Noen tips? Lenke til kommentar
moniix Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Heisann folkens! Jeg er på jakt etter en nettjeneste som tilbyr blogg, gjerne gratis. Har prøvd VG bloggen, men skulle gjerne sjekket litt rundt om det er andre gode blogg-tjenester. Jeg driver med fiske & friluft og skal legge ned mine nettsider, men skal opprette meg en blogg isteden, pga tidsklemma, he he Noen tips? Da har du blogg.no :) Gratis og kjempebra!!! Du kan skjekke ut min for å se hvordan den kan se ut=) http://moniix.blogg.no Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva med bloggen her på forumet? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Wordpress er verdt å sjekke ut. Støtte for (egne) skins og plugins, enkelt, men likevel kraftig hvis du er en litt avansert bruker. Du kan også sette det opp på eget domene hvis du har det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Wordpress er i mine og mange andres øyne den beste bloggmotoren og bloggtjenesten. Langt foran blogg.no i hvert fall. Lenke til kommentar
demilio Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Wordpress er verdt å sjekke ut. Støtte for (egne) skins og plugins, enkelt, men likevel kraftig hvis du er en litt avansert bruker. Du kan også sette det opp på eget domene hvis du har det. Du burde prøve www.bloggnorge.com. De har wordpress systemet og en del design å velge mellom Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 https://www.blogger.com/start Ev forumet sitt eget blogg. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Takker for tips folkens! Testet ut blogg.no med engang, men likte ikke reklamen som man må ha i bloggen! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Blogg.no er et elendig system, i stedet for å prøve ut alle mulige obskure bloggtjenester så anbefaler jeg deg å sjekke ut blogger.com og wordpress.com, begge er gode løsninger. Selv holder jeg en knapp på wordpress, men det har mye med mine preferanser å gjøre. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Wordpress virker veldig bra. Lagde en konto der nå, blir gøy å teste den ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå