Ol'H Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Spikes? Altså slik at alt stopper opp for ett sekund? Har spillt noen timer* på serverne, og har aldri opplevd hverken nevneverdig lagg -eller- at ting stopper opp/fryser, men kan jo være noe som har kommet i det siste ... edit -> * leif At pingen fyker i taket, å oppfattes som at det henger i noen sekunder. Skjedde ikke ofte, 3ganger igår kveld. Men Telenor-nettet i Tromsø har vært litt merkelig de siste dagene så kan være det. Forøvrig for andre som opplever at det låser seg og freezer så kan det være så enkelt som at du må skrive i console: mat_queue_mode 0 Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Yepp.. mat_queue_mode er den som styrer CPU'ens oppfatning av spillet. Skal se på det der, men har aldri sjøl opplevd at pingen skyter i taket.. menmen. hvem vet, kanskje serveren/linja harker ... Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 er ikke mange som spiller på serveren eneste jeg har møtt er russere som kun snakker på russisk Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Er ofte slik, at hvis du starter en friends lobby å endrer den til public, så slipper alle inn. Mange russere, ja ... Mange ... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Få opp serveren igjen! Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Sorry, men det blir litt vanskelig på stående fot. Jeg har byttet jobb, å serverne ble hosta fra den gamle jobben ... Var jo omtrent aldri noen på den Gamer.no serveren uansett :| Mulig at jeg setter opp en ny i begynnelsen av februar. Denne vil da ha samme search-key, og jeg annonserer her når/om dette skjer. :-) Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Serverne er oppe igjen. Se førstepost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå