TCi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det kan du gjerne gjøre Må nok gjøres på serversiden. Sjekk ID-en til gruppen i posten over. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ååja sånn ja. Ja har sett den kommandoen. Pr.nå, tror jeg faktisk denne kommandoen (sv_steamgroup eller no slikt) lager krøll for den sv_search_key kommandoen. Noe feil hos Valve. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Takk for dette Edit: Hva skriver man i autoexec.cfg for å binde sv_search_key gamer.no til f.eks F4? Endret 28. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Om du vil at den skal gjøre det automatisk trenger du ikke å binde den tror jeg, det skal holde med bare "sv_search_key gamer.no" Men om du vil binde er det vel: bind "f4" "sv_search_key gamer.no" Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Må ordne dette etterpå. Kjøpte L4D i går, elsker det.. helt genialt. Savner litt cutscenes som forklarer storyen, eller at storyen foregår underveis, eks, at de snakker ol.. Siden det liksom er en film. Burde i alle fall være noe sånt i campaign mode Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har kjørt på versus et par ganger nå, og vil si at lagg er ikke-eksisterende. kommer til å bruke denne så ofte som mulig Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jaada, testa å kjøre opptill 4 fulle servere på samme boks (3vs og 1coop) fortsatt laggfritt :-) Trenger en frivillig admin til versus & campaign servern, da jeg ikke spiller _så_ ofte. Bare PM meg om du er intr. Eneste krav er at du kan bruke rcon-kommandoene til det kommer en akseptabel metamod-plugin edit: leif. Endret 1. desember 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
handuet Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dette er et flott tiltak! Hver gang jeg spiller ser jeg at serveren er tom, men jeg klarer ikke å starte spill der på noen pålitelig måte. Det går innimellom, men som oftest havner jeg et annet sted. Her er hva jeg gjør: Jeg har en autoexec.cfg med: bind "F9" "openserverbrowser" bind "F10" "toggleconsole" sv_search_key gamer.no sv_search_key gamer.no2 i C:\Program Files\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\cfg I tillegg har jeg prøvd å skrive inn sv_search_key gamer.no2 i konsollen på hovedmenyen før jeg begynner på å skape lobby. Så velger jeg play campain -> play with friends -> create lobby -> campain mode -> create lobby. Da kommer jeg til lobbyen og skifter til public game. En sjelden gang kommer jeg inn på serveren, med som oftest ikke. Og dette er altså selv når serverbrowseren sier at serveren er tom. Har noen andre dette problemet? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nice Da må jeg få ut fingeren og begynne å spille litt igjen. Lenke til kommentar
Jon Skvadron Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sliter med å finne ut kossen eg får opp "console", prøvdte å mekke det greiene i notepad, men funka ikkje.. Sikkert noe eg ikkje har fått med meg.. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Hei, handuet - du kan ikke ha både sv_search_key gamer.no & gamer.no2 i autoexec-fila. Jeg ser at det er så lite aktivitet på serverne, at jeg tar ned den ene, og levner den første oppe som en versus / campaign server. Så da trenger dere kun og forholde dere til sv_search_key gamer.no Hvis du fortsatt havner på andre servere (og du er 100% positiv på at serveren er helt tom før du starter lobby), er et under for meg :-) Se om det ikke hjelper nå, server #2 blir offline. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har endelig fått console til å fungere på et vettig vis nå (kuk steam), så endelig kan jeg gjøre nytte av dette. Kan godt henge litt som admin om du trenger det. Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 HoHo jeg ligger på førsteplass (opeth) Add meg da folkens Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Spilte store deler av gårsdagen igår på Gamer.no. Var veldig ustabil ping der til tider? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Flotte saker! Legger denne tråden i innleggsboksen min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skal bruke servern så fort jeg kommer hjem til bedre ping. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Spilte store deler av gårsdagen igår på Gamer.no. Var veldig ustabil ping der til tider? Det er ikke råbra ping. Man ligger mellom 60 - 80ms mot serveren. Hva spillet sier at du har i ms er en annen sak. L4D sier noe helt annet en når jeg kjørte TF2 / Ventrilo fra samme boksen, som sa jeg hadde ~65ms. Så hvis du ser bort i fra hva L4D sier at du har i ping - lagger det? Det har jeg i hvert fall ikke opplevd før ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Spilte store deler av gårsdagen igår på Gamer.no. Var veldig ustabil ping der til tider? Det er ikke råbra ping. Man ligger mellom 60 - 80ms mot serveren. Hva spillet sier at du har i ms er en annen sak. L4D sier noe helt annet en når jeg kjørte TF2 / Ventrilo fra samme boksen, som sa jeg hadde ~65ms. Så hvis du ser bort i fra hva L4D sier at du har i ping - lagger det? Det har jeg i hvert fall ikke opplevd før ... Var spikes som irriterte meg, så ikke direkte lagg akkurat da. Jeg ser somregel på hva Serverinfoen sier meg ute i selve steam når det kommer til ping. Er det forresten mulig å gjøre det slik at lagene ikke har sjans for å bli mixed ved loading mellom chapters? Skjer titt og ofte, spesielt med de som er treg og loade. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Spikes? Altså slik at alt stopper opp for ett sekund? Har spillt noen timer* på serverne, og har aldri opplevd hverken nevneverdig lagg -eller- at ting stopper opp/fryser, men kan jo være noe som har kommet i det siste ... edit -> * leif Endret 31. desember 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå