Gå til innhold

Gamer.nos uoffisielle Left 4 Dead servere! (Versus & Campaign)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaada, testa å kjøre opptill 4 fulle servere på samme boks (3vs og 1coop) fortsatt laggfritt :-)

 

Trenger en frivillig admin til versus & campaign servern, da jeg ikke spiller _så_ ofte. Bare PM meg om du er intr.

Eneste krav er at du kan bruke rcon-kommandoene til det kommer en akseptabel metamod-plugin :)

 

edit: leif.

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dette er et flott tiltak! Hver gang jeg spiller ser jeg at serveren er tom, men jeg klarer ikke å starte spill der på noen pålitelig måte. Det går innimellom, men som oftest havner jeg et annet sted. Her er hva jeg gjør:

 

Jeg har en autoexec.cfg med:

bind "F9" "openserverbrowser"
bind "F10" "toggleconsole"
sv_search_key gamer.no
sv_search_key gamer.no2

i C:\Program Files\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\cfg

 

I tillegg har jeg prøvd å skrive inn sv_search_key gamer.no2 i konsollen på hovedmenyen før jeg begynner på å skape lobby.

 

Så velger jeg play campain -> play with friends -> create lobby -> campain mode -> create lobby. Da kommer jeg til lobbyen og skifter til public game. En sjelden gang kommer jeg inn på serveren, med som oftest ikke. Og dette er altså selv når serverbrowseren sier at serveren er tom. Har noen andre dette problemet?

Lenke til kommentar

Hei,

 

handuet - du kan ikke ha både sv_search_key gamer.no & gamer.no2 i autoexec-fila.

 

Jeg ser at det er så lite aktivitet på serverne, at jeg tar ned den ene, og levner den første oppe som en versus / campaign server. Så da trenger dere kun og forholde dere til sv_search_key gamer.no

 

Hvis du fortsatt havner på andre servere (og du er 100% positiv på at serveren er helt tom før du starter lobby), er et under for meg :-)

Se om det ikke hjelper nå, server #2 blir offline.

Lenke til kommentar
Spilte store deler av gårsdagen igår på Gamer.no. Var veldig ustabil ping der til tider?

Det er ikke råbra ping. Man ligger mellom 60 - 80ms mot serveren. Hva spillet sier at du har i ms er en annen sak. L4D sier noe helt annet en når jeg kjørte TF2 / Ventrilo fra samme boksen, som sa jeg hadde ~65ms.

Så hvis du ser bort i fra hva L4D sier at du har i ping - lagger det? Det har jeg i hvert fall ikke opplevd før ...

Lenke til kommentar
Spilte store deler av gårsdagen igår på Gamer.no. Var veldig ustabil ping der til tider?

Det er ikke råbra ping. Man ligger mellom 60 - 80ms mot serveren. Hva spillet sier at du har i ms er en annen sak. L4D sier noe helt annet en når jeg kjørte TF2 / Ventrilo fra samme boksen, som sa jeg hadde ~65ms.

Så hvis du ser bort i fra hva L4D sier at du har i ping - lagger det? Det har jeg i hvert fall ikke opplevd før ...

Var spikes som irriterte meg, så ikke direkte lagg akkurat da. Jeg ser somregel på hva Serverinfoen sier meg ute i selve steam når det kommer til ping.

 

Er det forresten mulig å gjøre det slik at lagene ikke har sjans for å bli mixed ved loading mellom chapters? Skjer titt og ofte, spesielt med de som er treg og loade.

Lenke til kommentar

Spikes? Altså slik at alt stopper opp for ett sekund?

 

Har spillt noen timer* på serverne, og har aldri opplevd hverken nevneverdig lagg -eller- at ting stopper opp/fryser, men kan jo være noe som har kommet i det siste ...

 

edit -> * leif

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...