Paddington Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) ja en sånn som de har i delikatesseavdelingen i butikk... Skinke i tynne skiver smaker bra, men hvor får jeg kjøpt dette? (edit: ^^Dårlig setning, trenger maskin, ikke skinke) Ønsker noe for typisk hjemmebruk, ikke proffutstyr til 20 000... ? Endret 8. desember 2008 av Paddington Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skjæremaskiner fåes hos de aller fleste elektroforhandlere: Bosch MAS4200 Bosch MAS4600 Siemens MS70001 Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Skjæremaskiner fåes hos de aller fleste elektroforhandlere: Bosch MAS4200 Bosch MAS4600 Siemens MS70001 Blir ikke sånne "brødkuttemaskiner" litt grovt/upresist... Ønsker tynnest mulig skiver, type gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jernia-butikkkene har ein del varianter frå 600-5000 meiner eg. Dei brødskjæremaskinene trenger eit eige blad for å kutte skinke, men OBS OBS er dei av plastikk gir dei diverre for mykje etter så løvtynne er praktisk talt umulig (har ei sjølv som eg har kutta ein del skinke på) Den jerniabutikken eg har sett flest slike maskiner utstilt i er den i Torggata Oslo. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takk, det skal jeg sjekke ut... Jobber ikke langt unna.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå