dan882 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hei. hva er forskjell med å bli tatt med trimpotte og uplombert orginal potte? har en karbonlignende trimpotte på. har hørt at du kan slippe unna med advarsel med bare plomberinger tatt? hvor mange ganger kan jeg bli tatt før det går ut over billappen og mopedførerkortet? takker for svar Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ingen forskjell, økt ytelse er trim uansett hva som er gjort. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 har hørt at folk som bare har tatt plomberinger bare har fått advarsel :S trimpotten ser de vell og tar med en gang? hvor stor sjangse er det for å bli tatt ved å følge fartsgrenser på 60km/t? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det samme uansett hvor mye du har på. Tatt plombering = 4200 Hyper Racing trim = 4200 De tar nok ikke potta, finnes jo erstatningspotter også. Men hvis du nekter på at det er trim så må du nok på visning. Og det tar jo ikke en uke å skifte potte og dyse. Veldig liten, kjører du i samme fart som er skrevet opp så skal det litt til at de bryr seg. Kjører du derimot som en tulling så er det farligere. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 jeg er bare ute etter å følge fartsgrensen til veien, det du mener med fart som er skrevet opp? men hvis jeg nekter for at det er trim, da kan jo de bare hente tralle/fartsmåler? har hørt at det tar så liten tid at de gjør det gjerne hvis de har en anelse. hvis de kjører bak meg og jeg holder 60 hvis de stopper meg? da er det trim på direkten? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er ikke poletiet som har tralle. Er vel vegvesenet som har den. Husk at speedometer kan være feilvisende, så er ikke alltid de stopper deg. Normalt sett så viser de fleste speedo 5-10km/t feil. Du ser vel i speilet om det kommer poleti bil bak? Senk farten litt da.. Hvis du først skal trimme bør du ikke bry deg om sånn som det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå