Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]En "vikar" holdt vakt på tentamen!

Anbefalte innlegg

Jeg skrev om utlendinger på tentamen, skrev bare om arbeidsløshet og gjengkriminalitet.

Etter at jeg leverte legger jeg merke til at den utenlandske vikaren sitter og leser tentamenen min og i fullt sinne ber meg printe ut en til, som han kan ta med seg hjem og se på.

Jeg printet ut dette og velger å gå til rektor for og ta opp den saken, fordi dette har han ikke lov til.

Han har verken lov og lese eller ta med seg en kopi hjem, men hvilken lov bryter dette?

Guide meg litt hva jeg skal si og gjøre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg regner med at rektor og lærere vet akkurat hva som er lov og ikke her så det er jo bare å spørre det dersom du føler at han bør få en straff for å lese stilen din(..?).

Edit: Kom nettopp på at jeg arbeider på en skole :p

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Vel jeg regner med at rektor og lærere vet akkurat hva som er lov og ikke her så det er jo bare å spørre det dersom du føler at han bør få en straff for å lese stilen din(..?).

Det er ikke en lærer det var en vikar som holdt vakt på tentamen.

edit: på rundt 19-22 år.

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar

Sa heller ikke noe annet...

Lenke til kommentar

Han er en vikar uten noen som helst utdannelse.

Lenke til kommentar

Han er en vikar uten noen som helst utdannelse.

Jeg prøver igjen, har ikke påstått noe annet. Jeg fikk med meg topic...

Lenke til kommentar

skole-oppgaver er vel ikke fortrolig eller noe slikt, så han bryter nok ikke loven.

men, han har ingenting med å lese oppgavene som blir levert inn, utenom at det er tids-fordriv for han.

er uansett uakseptabel oppførsel fra han, si ifra til rektor så blir han nok ikke vakt noe mer der.

jeg har forresten vært slik vikar ett par ganger, fikk ca 0 opplæring og ingen info på forhånd utenom tidspunkter og slikt.

Lenke til kommentar

Der ser du, og disse skal sitte og passe på masse elever.

Snakket nå med rektor, han ble tatt for uaktuell oppførsel og måtte levere fra seg stilen og skylder en unnskyldning.

Det som var morro var att jeg beskrev frekkhet blant mange yngre muslimer i dette essayet xD

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar

Snakket nå med rektor, han ble tatt for uaktuell oppførsel og måtte levere fra seg stilen og skylder en unnskyldning.

Det som var morro var att jeg beskrev frekkhet blant mange yngre muslimer i dette essayet xD

Snakker om å treffe spiker'n på hue :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

uaktuell eller uakseptabel oppførsel :) ?

Bra at du fikk orden på det.

Lenke til kommentar

uaktuell eller uakseptabel oppførsel :) ?

Bra at du fikk orden på det.

Uakseptabel mener jeg XD

Og han har lest igjennom og sa att jeg fikk fram mange gode poeng, altså rektoren, mens vikaren synes fortsatt jeg burde få nedsatt oppførsel for denne stilen.

Tema: Irritasjon

Også kunne jeg velge noen bestemte undertitler som: Utlendinger, skole etc.

Også kan jeg en del om utlendinger.

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...