1915 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 skal installere linux mint 6 felicia. hvilke programmer er slike jeg MÅ ha ? musikk program msn brenneprogram osv.. forslag ? takker Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 her er mine favoritter msn: amsn musikk: musikk bibloteket songbird film: vlc spiller du gitar så er jo tuxguitar bra Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 legg inn det du kjenner fra før og liker best. dersom du ikke har et spesielt forhold til noen, så prøv alt og alle til du finner noe du liker. personlig bruker jeg aMSN til MSN-tilkobling (dog jeg foretrekker Chatzilla og IRC) og KIIIB/K3B til brenning. jeg vet ikke helt hva du mener med "musikkprogram", men dersom du mener avspilling bruker jeg AmaroK - som er litt som iTunes, bare bedre. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 liker ikke amsn. emesene er bedre. og wine må man jo ha ^^ Lenke til kommentar
Smif Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nå kommer jo mint med det meste lagt inn fra før av da. Så kan jo bare bruke det. Foretrekker pidgin foresten, mye mindre dill MPD er en konge musikkspiller, men krver litt oppsett. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 skal installere linux mint 6 felicia. hvilke programmer er slike jeg MÅ ha ? musikk program msn brenneprogram osv.. forslag ? takker Skrevet en artikkel for "sånne som deg", link: http://www.hardware.no/artikler/programmer_til_linux/51639 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå