BIM-Tech Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei. Det var en utrolig fin blokk, skulle hatt en slik selv De UV-lyset i blokken var utrolig kult Dette ser ut til å bli dyrt..' Nytt skjermkort, og mange smådeler fra utlandet.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Det blir ikke billig nei .. Men nå hadde jeg kalkulert at jeg fikk råd til alt, og når jeg da fikk såppas mye spons, så fikk jeg jo faktisk råd til litt ekstra Men ser ut til at jeg kanskje blir nødt til å kjøpe en runde til med BP-nipler. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvor mye har dette kosta deg til nå? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Aha, det var fronten ja... trodde det var baksiden jeg, når den var så blank og hadde konturene til minne og prosessor. Hehe. Får lete litt mer etter SATA kontakter da, lurer på å lage meg en som passer bedre enn det jeg har nå, og da kan jeg like godt gjøre det ordentlig med en gang, så har jeg dem en stund. Takk for tipset hvertfall! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Vel, siden jeg er så snill... : () http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=22478 Der har du. Blokka er klin lik på begge sider, siden det er dual PCB JFM: Til nå er det 22000 med alt av Hardware, Blokker og alt... Men mye hadde jeg jo lenge før jeg tenkte på å starte med prosjektet, så utgiftene jeg har hatt til nå ligger vel på rundt 2-3 tusen. Det er ikke billig Endret 20. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Vel, siden jeg er så snill... : ( ) http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=22478 Der har du. Blokka er klin lik på begge sider, siden det er dual PCB Takker! Da må jeg kanskje ta en bestilling derfra etterhvert. Dohh, det med blokka burde jeg tenkt på! XD Endret 20. februar 2009 av Ashaman Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg skjelver.... Les hvem den er fra Det har vært en lang kamp, men endelig Update i kveld/natt! Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 wow, ser ut til å fått litt juling! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mhm. Dårlig service fra Posten sin side. Burde ikke vært lov. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Bare ikke det som er inni er skadet! Åpner om 2 sekunder Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei. Har du åpnet nå? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nå kan jeg angre på at jeg ikke kjøpte dette kabinettet når jeg kjøpte ny pc Jeg vurderte det sterkt, men de viste aldri når de fikk det inn igjen på lager. Dette blir jo virkelig rått! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Ja ! Har åpnet! Og oh my.. Den pakken var verdt å vente på. De har jo sendt masse greier de ikke sa Masse 45 grader fittings, stopfittings, leds, radiator-grill og mye mer.. Update i natt må bare skru på viftene, så dere får se hvordan det blir Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Vi venter med updaten til i morgen Må skru mer.. fikk bare lyst å modde modde og atter modde Lenke til kommentar
massin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Heii Ser ut til å bli et bra prosjekt detta! Gleder meg til å få se det ferdig. Bare stå på videre så kommer detta til å bli kjempe bra! Mvh. massin:D Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hei. Du lurte litt på det med å koble Switcher: Har selv samme kontakt fra Bulgin, så det er sikkert samme tilkobling som gjelder. Du vil sikkert finne et + merke under den ene skruen. og en - på motsvarende side, som er til strøm.. Du må huske at på + må du ha en motstand før du kobler til for ikke å grille dioden Led Rating Max 3.4v @ 20mA da må du ha en motstand på: = 12v-3,4v= 8,6 volt Dvs: Rformotstand = 8.6/0.02 = 430 ohm Så du kan da fint bruke fra 430 ohm og oppover. PS: Vet at du er veldig opptatt med moddingen, men det hadde vært fint om du kunne la oss få se litt også Endret 22. februar 2009 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Sitter å skriver update nå Hva med å koble dioden direkte på mobo? Trenger vel ikke motstand da? Noen som vet hvor mye motstand denne har? http://www.ultraleds.co.uk/single-resistor...nger-p-140.html Har måler osv, men er ikke flink/har aldri gjort dette før Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei. Det er ganske enkelt. kan godt gjøre det for deg.. Har antagelig motstand liggende her etter å ha kjøpt 500 stk Har kansje liggende en kontakt også vist du er interessert i det? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Hjertelig takk for tilbudet. Men vil helst gjøre det selv, så jeg lærer litt Men kobler du dioden på 12v linja på PSU? Eller på 3, ett eller annet volt på mobo? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skal bryteren kobles som on/off swich? Isåfall kan du jo koble ''Power LED'' kontakten på dioden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå