Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tollen sitter fortsatt på pakken min fra Feser. Jeg har sendt dem all info de har bedt om, men jeg får fortsatt duplikat-melding om å sende info på nytt. Skal ringe dem idag.

Har vært så mye trøbbel med dem nå, at jeg har vanskelig for å holde meg rolig under de telefonsamtalene!

Lenke til kommentar

18.02.09 15.43 VIDERESENDT

18.02.09 12.48 VIDERESENDT TIL MOTTAKER

18.02.09 10.10 FORTOLLET

10.02.09 14.43 Duplikat fra lager

03.02.09 10.33 ANKOMMET LAGER

03.02.09 08.33 TIL TOLLAGER

03.02.09 07.32 TIL TOLLVURDERING

03.02.09 07.32 ANKOMMET MOTTAKERLANDET

Endelig! :D Men som dere ser, den 3. februar kom pakken til Norge, sendt videre opp hit den 18.

Har forklart tollen situasjonen over både mail og telefon flere ganger, men ingen bra løsninger å få. Så plutselig fikk jeg mail i går; Ok! Da sender vi pakken tollfritt!

Etter min mening, altfor dårlig service. Men jeg er bare glad pakken er på vei nå, så gidder ikke irritere meg over det :)

Har kommet med noen løsninger på loopen. Det kommer i update enten i natt, eller i morgen :thumbup:

Pumpa jeg fikk fra Laing var også defekt, men det har jeg og Laing allerede ordna :)

Lenke til kommentar

Men det værste er at de neppe har åpnet den! :p Siden de ba om fullmakt til det, men endelig fant ut at jeg ikke hadde noe kvittering iom at jeg har fått tingene oppi :p

Updaten blir mini mini. Skal nok få gjort mer når pakken fra Feser kommer :D

Lenke til kommentar

Fy søren, dette blir rått!

Lyset i blokka og pumpetoppen bli strøkent! Ikke for mye, og ikke for lite. Og med lys i CPU-blokka blir det jo skikkelig gjennomfør! ;)

Du har ikke noen bilder av framsiden på GPU-blokka vel? Lurer litt på hvordan den ser ut ser du. :p

Og så ett lite spørsmål: Hvor får du tak i løse SATA kontakter til å koble på slik du har gjort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...