KKake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jaja, er ikke det ganske så firkantet da? Bare med avrundede kanter? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Det er sant. Men verken trapes eller paralellogram Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er nok en trapes jo, da trapes er en firkant med to paralelle sider. Men er vinterferie nå, og gidder ikke noe matte før ferien er over. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Blæh.. jeg skammer meg..Gidder ikke matte i det heletatt.. hodet mitt er fylt opp av hat.. mot posten.. og tollen.. Vinterferie? Nå? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, vi her på Østlandet har hvertfall vinterferie nå. Hva har posten og tollen gjort nå da? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Tollen sitter fortsatt på pakken min fra Feser. Jeg har sendt dem all info de har bedt om, men jeg får fortsatt duplikat-melding om å sende info på nytt. Skal ringe dem idag. Har vært så mye trøbbel med dem nå, at jeg har vanskelig for å holde meg rolig under de telefonsamtalene! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Da var alle bildene kommet tilbake igjen! Kommer en liten update i morgen Fortsatt ingen tanker om loopen? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei. Hvordan går det på Tollen. Detv er vel ikke så rart at det på svensk heter "Tull". Er det noen løsning i sikte? Hvordan går det med loopen? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 18.02.09 15.43 VIDERESENDT 18.02.09 12.48 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 18.02.09 10.10 FORTOLLET 10.02.09 14.43 Duplikat fra lager 03.02.09 10.33 ANKOMMET LAGER 03.02.09 08.33 TIL TOLLAGER 03.02.09 07.32 TIL TOLLVURDERING 03.02.09 07.32 ANKOMMET MOTTAKERLANDET Endelig! Men som dere ser, den 3. februar kom pakken til Norge, sendt videre opp hit den 18. Har forklart tollen situasjonen over både mail og telefon flere ganger, men ingen bra løsninger å få. Så plutselig fikk jeg mail i går; Ok! Da sender vi pakken tollfritt! Etter min mening, altfor dårlig service. Men jeg er bare glad pakken er på vei nå, så gidder ikke irritere meg over det Har kommet med noen løsninger på loopen. Det kommer i update enten i natt, eller i morgen Pumpa jeg fikk fra Laing var også defekt, men det har jeg og Laing allerede ordna Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fint at du endelig lyktes med å få den gjennom tollen da. Gleder meg til update. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei. Ser frem til update Fint at "tullen" har fått somlet seg ferdig. Måtte sikkert sjekke om det var noe smugling :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Men det værste er at de neppe har åpnet den! Siden de ba om fullmakt til det, men endelig fant ut at jeg ikke hadde noe kvittering iom at jeg har fått tingene oppi Updaten blir mini mini. Skal nok få gjort mer når pakken fra Feser kommer Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ville bare stikke innom og si fra at det ser ut til og bli et nydelig kabinett du lager, *vente på ny update* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Takker for det! Lite update nå! Ny loop uteble, men kommer om ikke lenge Hva syns dere om lyset i blokkene? Noe å satse på ? Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 fin update, leds eller ei... vell opp til deg. personlig er jeg ikke så glad i masse lys, men mange som liker det å. gratulerer med din store seier mot tollen, den krangelen har jeg vært borti før. lykke til videre i prosjektet: ) Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fy søren, dette blir rått! Lyset i blokka og pumpetoppen bli strøkent! Ikke for mye, og ikke for lite. Og med lys i CPU-blokka blir det jo skikkelig gjennomfør! Du har ikke noen bilder av framsiden på GPU-blokka vel? Lurer litt på hvordan den ser ut ser du. Og så ett lite spørsmål: Hvor får du tak i løse SATA kontakter til å koble på slik du har gjort? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Takk for det Joda: De Sata kontaktene er de som satt på fra før Bare plukket dem av. Var også på utkikk etter nye, men fant ikke. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Lagt til en liten update med forslag til ny loop ! Dersom andre har noe bedre, så taes det med stor takk ! Si hva dere syns! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Får vi se deg overklokke dette systemet ditt? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Såklart ! Men har bare klokka litt tidligere, så må sette meg litt mer inn i ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå