Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lavere temperaturer ja. Som du ser etter at jeg pusset noen runder med 400, så er ikke CPUen helt flat. Ergo ikke 100% kontakt med blokka ;)

Kan få optil 10 grader bedre temp om du er heldig, og får bra mount på blokka :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

den gjør det :) Men viktigste er kanskje at det er ufattelig artig å holde på ! Handler jo også litt om spenningen ved at du kan ødelegge noe :p

Hvis du ønsker å gjøre det selv, så fant jeg en bra guide om det på youtube.

Del 1

Del 2

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Hehe :p

Skal vi se, venter på:

Pumpa fra Laing

Kontrollern fra Scythe

Pakken fra Feser

To bestillinger fra Chilled PC

En fra Sidewinder (kom idag! bare ikke henta den enda)

En fra PetrasTech

Feser sin pakke regner jeg med å få i morra. Da får jeg radiatorn, så jeg kan se litt nærmere på hvor hullene til passthroughene skal :D

Chilled har vistnok ikke sendt noe fordi de mangler noe på lager. Men de sa de skulle sende i morgen , så satser på at det er her til helga.

PetrasTech venter på å få inn yate-loon vifter, så må vente en uke eller noe på den. Så at Chilled har samme viftene til samme prisen på lager, men har allerede betalt til Petras, så gidder ikke styre med det.

Men kommer vel en mini-update i kveld :)

Edit: Venter med updaten. Pakken fra feser kommer idag eller imorgen.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

OK. Her er saken.. Jeg snakket med feser, og de har fått pakken i retur! . Hvorfor vet jeg ikke, og heller ikke de. Alt jeg vet, er at den ble sendt tilbake når den kom til Norge. Med EN gang posten rørte pakken min....

Det er offisielt: Jeg hater posten :wallbash:

Hva gjør jeg nå? jeg betaler på nytt for at feser skal sende pakken igjen... Jeg må ringe posten og skjekke hva som er galt.

Poenget er.. Posten har holdt igjen prosjektet i 2 uker nå.. og DET er hva som går meg på nervene..

Neste gang drar jeg ned til Tyskland og henter den selv!!! Posten ser hvertfall ikke ut til å klare å levere den!

Nå ble det mye frustrasjon her :p ble bare sykt irritert nå!

Lenke til kommentar

Synd det med pakkene :(

OT:

Kan ikke du ta å legge alle postene(evt. bildene) dine i spoiler?

Er så sinnnsyyykt mye å må vente på å laste ned... går meg på nervene, hver gang det er nytt innlegg, må jeg f*** vente noen sek bare på å laste bilder som jeg har sett 100 ganger før... :innocent:

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...