Eirik Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) UPDATE Plansliping + pakken fra EK ! HER! Endret 17. januar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nydelig. Men hva er egentlig poenget med å planslipe prosessoren, blir det nevneverdig lavere tempratur av det? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Lavere temperaturer ja. Som du ser etter at jeg pusset noen runder med 400, så er ikke CPUen helt flat. Ergo ikke 100% kontakt med blokka Kan få optil 10 grader bedre temp om du er heldig, og får bra mount på blokka Endret 17. januar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ikke dårlig, ikke dårlig. Også ser jo CPU-en bedre ut de minuttene du ikke har den gjemt nede under kjøleren. Hadde jeg hatt tolmodighet og nerver skulle jeg gjort det selv med min E6550. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) den gjør det Men viktigste er kanskje at det er ufattelig artig å holde på ! Handler jo også litt om spenningen ved at du kan ødelegge noe Hvis du ønsker å gjøre det selv, så fant jeg en bra guide om det på youtube. Del 1 Del 2 Endret 17. januar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Går veldig tregt nå. Venter på intet mindre en 7 pakker fra rundt omkring! Har bestemt meg for vinduet i spoilern: Har også tegnet hvordan jeg skal montere bryterne. Tar det i neste update. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fint at du sier at du enda lever Hvilke pakker venter du på? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hehe Skal vi se, venter på: Pumpa fra Laing Kontrollern fra Scythe Pakken fra Feser To bestillinger fra Chilled PC En fra Sidewinder (kom idag! bare ikke henta den enda) En fra PetrasTech Feser sin pakke regner jeg med å få i morra. Da får jeg radiatorn, så jeg kan se litt nærmere på hvor hullene til passthroughene skal Chilled har vistnok ikke sendt noe fordi de mangler noe på lager. Men de sa de skulle sende i morgen , så satser på at det er her til helga. PetrasTech venter på å få inn yate-loon vifter, så må vente en uke eller noe på den. Så at Chilled har samme viftene til samme prisen på lager, men har allerede betalt til Petras, så gidder ikke styre med det. Men kommer vel en mini-update i kveld Edit: Venter med updaten. Pakken fra feser kommer idag eller imorgen. Endret 21. januar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Update #10 !! Klarer ikke vente lengre Er så lei av pakke-ventinga at jeg slenger ut en update nå. Fint med kommentarer og inspill UPDATE # 10 Endret 26. januar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg synes du skal lakke innsiden svart... Endret 26. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Liksom.. kassa er strippa, så har jo sjansen til å gjøre det nå Men har aldri lakkert noe i hele mitt liv Noen med litt erfaring? Endret 26. januar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 OK. Her er saken.. Jeg snakket med feser, og de har fått pakken i retur! . Hvorfor vet jeg ikke, og heller ikke de. Alt jeg vet, er at den ble sendt tilbake når den kom til Norge. Med EN gang posten rørte pakken min.... Det er offisielt: Jeg hater posten Hva gjør jeg nå? jeg betaler på nytt for at feser skal sende pakken igjen... Jeg må ringe posten og skjekke hva som er galt. Poenget er.. Posten har holdt igjen prosjektet i 2 uker nå.. og DET er hva som går meg på nervene.. Neste gang drar jeg ned til Tyskland og henter den selv!!! Posten ser hvertfall ikke ut til å klare å levere den! Nå ble det mye frustrasjon her ble bare sykt irritert nå! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Snodig det der, har aldri opplevd noe likninde før kan jeg si. Selv om posten brukte lengre tid på å sende pakken fra tollen til meg, enn det amerikanerne brukte på å sende pakken fra seg og over pytten. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Jupp Sidewinder brukte 2 dager fra USA til Oslo. 4 Dager fra Oslo til Bodø Men jeg kan godt vente. Porblemet her blir at jeg må betale ekstra nå. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Greia er jo at USA sender med luftpost til europa, mens posten sannsynligvis sender med trailer eller tog innen Norge. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Ikke nødvendigvis. Dessuten burde det ikke gå mer en et par dager mellom to større byer. Noen som har noe forslag om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 super-mini update! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Synd med pakkene ... Gleder meg til neste update uansett Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Synd det med pakkene OT: Kan ikke du ta å legge alle postene(evt. bildene) dine i spoiler? Er så sinnnsyyykt mye å må vente på å laste ned... går meg på nervene, hver gang det er nytt innlegg, må jeg f*** vente noen sek bare på å laste bilder som jeg har sett 100 ganger før... Endret 29. januar 2009 av stiff-leet Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Second that. Men samtidig gir det på en måte et "renere" helhetsinntrykk, sånn estetisk sett. Jeg får vel bare kjøpe meg raskere nett :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå