Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn egentlig så ville jeg ikke satt inn vindu. Men når du først gjør det så synes jeg du skal vise PSU-en.

Tror ikke det vil bli fint med vindu i p182 siden døra er av sånn merkelig støydempene materiale, og ikke vanlig aluminium.

Lenke til kommentar

Er heller ikke fan av vinduer i utgangspunktet. Men tenker at når jeg bruker flere tusen kroner på et system som yter godt og ser utrolig pent, så blir det synd å ikke vise det fram.

I tillegg er det jævlig morsomt å holde på :p

Men når det kommer til form. Er jo litt greit at man får full oversikt, men samtidig ikke viser det som er uinteresant. Som feks DVD-drev , Viftekontrollere, Disker og PSU.

Jeg er faktisk mest for de to i spoilern:

WindowPlain5KLong.jpg

WindowRounded2.jpg

Fordi, jeg syns rett og slett det 6-kantede og det 5-kantede blir for kjedelig. I tillegg tror jeg ikke det blir pent når jeg setter på kant gummien. Tror det vil se mye bedre ut hvis kantene er runde.

Er litt vanskelig dette. Har ikke så mye erfaring med dette, så takker for alle innspill :)

Lenke til kommentar

Mitt forslag:

316062.jpeg

Vinduet kunne også muligens være større å vise mere av fremste del av kassen (selvom det ikke er så mye å de der). Kan bli litt "ubalansert" sånn som jeg har tegna det.

Ta hensyn til at denne er redigert i paint :p

Edit: Kan det være at radiatoren blir så tung at kabinettet vil falle bakover? Jeg vet ikke hvor tung en sånn er. Men det har du vel greie på?

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Den der var ikke dum, men dog litt kjedelig :p No offence

Tror faktisk jeg går for dette:

WindowPlain5KLong.jpg

Kabinettet veier vel rundt 10 kg alene, så tror ikke det er fare for det.. Om jeg ser at det blir for mye tyngde i bakdelen, finner jeg vel bare en stein å hiver i fronten :p

Neida, akkurat det bekymrer meg ikke :)

Edti: Grunnen til at jeg ikke går for din versjon, er at jeg ikke ønsker å vise 5,25" brønnene, da jeg syns de er ganske stygge og uinterresante

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Takk for det. Gleder meg til det kommer skikkelig skikkelig i gang ;)

Vi får se. har en stund til å tenke på :)

OG FOLKENS:

Har lagt til et par nye versjoner i loggen. la dem i en spoiler i siste update :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Hehe, det gjør jeg og :wee:

Blir litt kjedelige updater nå.. iom at jeg ikke kan gjøre så mye før jeg får pakkene

Hadde jeg bare fått vindus-glasset, så kunne jeg begynt med vinduet.

Spørs om jeg ikke bare kutter hullet snart, og setter inn glasset siden.

Kommer update i løpet av helga med litt PSU modding.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Kommer update i løpet av helga med litt PUS modding.

Nei, vær så snill! Hold den stakkars pusen unna dremelen :cry:

:p

Btw, ser frem til neste oppdatering :D også som Jethrotulling sa, så ville jeg ventet med å skjære ut vinduet til glasset/plexien har kommet.

Lenke til kommentar

hehe. pusen modder jeg uansett hva dere sier ! :ninja:

Glasset skal bare festes på baksiden av panelet. Er en plate på 48X48cm , så er ikke noe snakk om noe 'passing eller ikke passing' ;)

Men får se.. det glasset kan ikke være langt unna :p

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på formen på vinduet. Jeg går for den øverste

Men er usikker på hvor stort det skal være. Dersom jeg går for den lange versjonen, kan det jo bli tøft med et led-lys bak pumpen iom at toppen er i plexi. Men PSU'en er jo høyst uinteresant.

Med det korte vil vi jo få et ganske lite vindu, og er usikker på om det vil se merkelig ut.

Hva syns dere?

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...