Eirik Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Takk Johansen Må ha litt radiatorkraft til CPU og to GPU'er på samme loop Update 31 Siste update er på plass Kommenter! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Sier det igjen. Nydelig prosjekt! Flott resultater også. Dog vemodig at prosjektet er over nå. EDIT: Btw, PDF-en din var bra den, tror du fint kan sende den ut til sponsorene dine. Og en ting til, hva med å få eieren av MILLION-DOLLAR-PC til å legge ut PC-en din der? Endret 4. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Som KongKake sier, denne pc'n hører virkelig hjemme på Million dollar pc, den er rett og slett ett sykke nydelig utført arbeid. Angående din siste update så synes jeg du burde se deg meget fornøyd med det endelige resultatet! Edit; ivrig skriving resulterer ofte i feil: D Endret 7. juli 2009 av Deviljoker Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe, takker så mye for det Hjertelig takk for hjelpen Deviljoker. Setter veldig pris på det Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Prosjektet ditt kommer lett inn på Million Dollar PC. Dette er det beste prosjektet på diskusjon.no PDF var også veldig bra. VHS kabinettet kommer vel til å bli lillebroren til dette kabinettet Stå på videre med VHS prosjektet, dette kommer til å blir stilig Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe, Takk Durochris Jeg er ikke helt enig i at det er det beste på forumet, men det er jo såklart hyggelig å høre det VHS kan fort bli et veldig artig prosjekt Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg syns i hvertfall at dette er det beste her inne Har du noen tanker rundt Million Dollar PC? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Har lagt inn en link, men ikke mailet eller noe. Burde jeg gjøre det (mail tenker jeg)? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 jajajajajaja, fort som fæn. Hehehe XD Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Da var det gjort. Det blir spennende å se Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 JA! Sjekker Million Dollar PC hver dag for å se om det har kommet noen ny PC'er. grevaeg tror jeg også har en sjans. Han lager også råe systemer Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Aldri vært innom der før dere tipsa meg Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe, etter jeg var på den siden fristet det sykt med vann kjøt PC og vindu, men nå har jeg brukt litt for mye penger på PC. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 På hardwarefronten ser det ut som du klarer deg ganske så fint Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe, ja hardwaren er det ingen ting å si på. Men hadde vært toppen av kransekaka med vannkjøling og ett vindu kanskje lakkere det svart inni Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Fått svar fra million dollar PC? Endret 20. juli 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Er jeg slowpoke eller? Har ikke fått noe svar nei, men stresser ikke akkurat med det nå :!: Nytt prosjekt med samme kasse kommer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå