Eirik Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Takker Når alt er ferdig, så vil det komme en update med det ja Noen spesielle tester dere vil ha med? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Super PI og Cinebench kanskje, dersom det er CPU vi snakker om? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Tar med dem Vi snakker om alle komponenter dere kunne tenke dere å se Nå er det mye pes på skole osv, så ikke regn med en update denne uka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Den ble jo råstilig. Veldig bra at du fikk så mange sponsorer også. Hvordan gjorde du det? Bare skrev en mail til forskjellige folk? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Bare å skrive mail til de kontaktene man har. Kan ikke røpe for mye, da det svekker mine sjanser for videre spons i andre prosjekter Hadde aldri kunnet gjort dette uten sponsorer. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den ble jo råstilig.Veldig bra at du fikk så mange sponsorer også. Hvordan gjorde du det? Bare skrev en mail til forskjellige folk? Å søke etter sponsing er akkurat som å spørre mor å far etter penger. Den eneste forskjellen er at istedet for "vær så snill" "pliiiis" "alle andre får det" osv. Så må du her argumentere saklig og legge frem gode grunner til at de skal sponse deg og jo mer du kan gi tilbake jo bedre. (reklame, bruker-test osv.) Du bør også lage gode tegninger og forklare for å tydeleig få frem din ide. Har du i tillegg et budsjett og en deleliste er det større sjangs for større spons. Man trenger ikke være så hemmelig med hvordan man går frem for å få spons. De beste prosjektene og ivrigste brukerne er som regel de som sitter igjen med varene, så her må det jobbes. Akkurat som med modden. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Veldig sant det CoreTEC sier, men det finns noen knep Viktigste er å huske på at det er sponsoren som bestemmer, ikke du. Lenke til kommentar
techs Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Her snakker vi resultater! Det der ble jo rett og slett et monster av en pc Lenke til kommentar
sgc Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Sinnsykt nice PC. Tror det er den kuleste casemod'en jeg har sett. Grattis! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Takker for det Artig med så mange fine kommentarer! Driver for øvrig å tar siste offisielle bilder nå, og skal klokke litt utover natta Hvis det ikke blir noe eksamenstull nå, så blir det update innen 2 uker Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei. Det gleder jeg meg til.. Har du noe nytt prosjekt på gang? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Som jge har sagt før, så surrer det jo ideer rundt i hodet mitt Regner med at det blir noe til høsten Har en Dell-pc som snart blir min (andre i familien som får ny), så da blir det vel et lite prosjekt av det. Hvis det er stemning for det så får jeg vel gjøre noe ekstra ut av det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har ikke fått følgt med på dette prosjektet, men bladd, sett og lest igjennom de 29 updatene nå. Utrolig fancy greier. Hvordan får du så mange sponsorer? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Takk for det Ved å være en snill og grei person som alle blir glad i Neida, ligger mange timer med mailing, smisking, forhandling og kompromisser bak den sponsen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Da nærmer det seg siste update, og jeg har et lite spørsmål. Er det noen sepsielle spill, benchmarks osv dere vil ha med i neste update? Bare å fyre løs med det dere vil ha med, så blir det inkludert Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Crysis, World In Conflict, CS: Source, 3DMark 06 + Vantage. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Tror ikke jeg orker å bytte OS XP atm. De andre blir med Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Kan du ikke legge inn Windows 7 64-bit da? Så kan du poste "Windows-scoren" også. Endret 29. juni 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Kunne selvfølgelig gjort det. Er fort gjort å bytte tilbake også (Acronis). Skal se på det, men det innebærer også at dere må vente lengre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det ble drit fint !! Jeg har lest igjennom tråden nu i natt. Likte spesielt den store radiatoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå