Loefthal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Herlig resultat! Noe av det beste jeg har sett faktisk. Har du foresten et ca. tall på hvor stor del av det ferdige prosjektet som ble sponset? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Setter pris på de fine kommentarene som kommer her Eksakt tall har jeg ikke, men et overslag sier meg rundt 5-6k Skal få alt av statistikk på plass i en update Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sinnsykt herlig Gratulerer! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Utrolig tøft prosjekt. Hvor kjøper man slike kabelstrømper som du bruker? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Kult at folk fortsetter å kommentere, etter at prosjektet er ferdig Kablestrømper: http://www.chilledpc.co.uk/shop/index.php?cPath=60_94 Lenke til kommentar
tevil Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Et enormt bra stykke arbeid, og en flott arbeidslogg. Har dessverre ikke fulgt med hele veien, men lest igjennom loggen og sett bildene. Burde jo havnet på forsida (eller har den det kanskje?) Good old fashion casemod! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Takk for det Den har nok ikke det Er ikke så opptatt av å skryte av arbeid jeg selv gjør, men selfølgelig... en artikkel hadde jo vært awesome Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Ny sponsor Steelseries sponser med en mus, et tastatur og en musmatte! Takk til SteelSeries! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 SteelSeries sin Ikari (som jeg regner med at du får) er dritnice ^^ samme med musemattene deres. Gratulerer Lenke til kommentar
techs Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Blir mer og mer imponert her over verket ditt wikipedsersen Bortsett fra en ting: Døra. Hullet er helt forferdelig imo, de runde svingene og den skrå kanten står ikke stil med resten av kassa. Men det er jo bare min mening Anyways, stå på. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Takker for kommentarer. Var på tide noen var litt uenig i noe Jeg syns det var den formen som passet best til å vise det jeg ønsket å vise Jeg får vist disk, blokker, pumpe og det som er interresant å se på av PSU. Alt som er uinterresant å se på blir skjult, og det som er interresant blir 'highlighted' Derfor valgte jeg den formen. Er i tillegg en litt uvanlig form. Syns en vanlig firkant blir en smule mainstream Fint du kommer med egne meninger! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sweet! Råeste modden på diskusjon så langt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Takker for det! Vet ikke helt om det kvalifiserer til den råeste modden på diskusjon, men godt at du likte den Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Leste akkurat igjennom arbeidsloggen din Wikipedersen, og det er noe av det råeste jeg noen gang har sett inne på forumet her! Har et p182 selv, og er helt enig i at sånn som du har gjort det er hvordan et p182 BURDE se ut! Satt å storkosa meg under hele lesinga, sikla nesten her Satt å hoppa i stolen når jeg så hva du gjorde med ditt gtx295! Gleder meg til å få lese mer om testing og overklokking av skjønnheten! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Tusen takk for det Ang. testing osv så har jeg endel viktigere ting som må gjøres atm. Men det kommer, det kan jeg love Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvordan står det egentlig til med overklokking? Fått testa cpu-en litt? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ja.. Har klokka den litt. Går nå på 3.85 GHz, 40 grader.. Litt høy volt (1,35), men har ikke gidda å redusert den enda. Driver for tiden å klokker grafikkortet Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Den heldige jævelen kom ikke opp i noe. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Yep Men det betyr desverre ikke at det ikke er andre ting som må gjøres.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Utrolig stilig kasse! Poster du tempraturer og klokkeresultater og, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå