Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for fine kommentarer :D

Totalpris er jeg ikke helt sikker på. Men det jeg har betalt er hvertfall 9563 kroner, inkl frakt o.l. I tillegg kommer jo verdien på det jeg har fått fra sponsorer osv :)

Billig er det ikke :p

Lenke til kommentar

Vannkjølingen, vifter, glass, kabel-strømper og grafikkortet :)

Rundt 5000 uten grafikkortet. Har planer om 1 update til med litt forskjellig. Priser, benching, klokking og litt annen artig info ;) Hadde håpa på en liten artikkel/notis på HW.no også, men ikke noe jeg regner med.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg brukte 3000 på det jeg har nå jeg. God pris på dollaren da jeg bestilte det. Skulle ønske den kunne gå ned igjen. Det var tider det. :wee:

Men du, hvordan gikk du frem for å få spons av EK? Jeg kan få ganske godt behov for en sponsoravtale da utstyret jeg trenger kommer på rundt 6000. :):(

Forresten. Det ble veldig, veldig bra dett her. Du slår til og med han svensken jeg så på XS. :D

Lenke til kommentar

Ja herre! Jeg var ikke spesielt interresert i vannkjøling på det tidspunktet desverre :(

Liker ikke å røpe spons osv. Alle spørsmål om det taes på PM ;) Håper alle har forståelse for dette.

Jasså? :) Link til han på XS?

Lenke til kommentar

Er nesten ikke støy. Kjører viftene på radiatoren på rundt 800 rpm, så blir bare et lite sus. Jeg foretrekker litt lyd, slik at man vet at ting fungerer :p Men det er hele tiden en liten konstant blåselyd, så det er ikke irriterende på noe sett.

Men det som lager lyd er faktisk diskene (3 stk atm). Peiser man på med alle vifter på full styrke blir det noe annet.

Men slik som det står nå ligger støyen på samme nivå som en litt bråkete laptop :)

Lenke til kommentar

Wow ! så denne tråden først idag ! Awsome wiki ! Du er en inspirasjon for og sette igang\gidde med slikt selv, og jeg er sikkert ikke den eneste. Jeg kan ikke tror jeg utrykke med ord, virker synnsykt gøy og holde på med det du gjør, isteden for sånn som jeg ofte har følt meg: begrenset av bare de ferdige løsningene man kan få kjøpt, men som sagt dette var virkelig en inspirasjon for meg nå :yes: Har ikke så altfor stor tro på meg selv at jeg kan få så velding mange ting til med en gang helt sånn uten videre for min egen del, har jo aldri holdt en dremel en gang. Og jeg er perfeksjonist= oppskrift til frustrasjon. Men det jeg ikke kan kan jeg lære meg.

Igjen virkelig stilig jobb du har gjort, var skikkelig spennende og se fra første post til slutten.

Spm: har den feser raden noe slags bleeding skrue på toppen ? eller må du bare regne med og måtte vippe kabinettet veldig mye framover for og få luftet det ?

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Takker for det :) Er ikke noen bleeding-skrue i toppen nei.

Er en skrue i bunn, men den kan naturligvis ikke brukes til lufting :p

Idag har jeg prøvd meg litt på klokking! :D Begynner forsiktig, og kjører nå stabilitetstest på 3.6 Ghz. Update kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...