hanbjo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det ble nyyyydelig.. Gleder meg til flere bilder i kveld Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ble veldig bra det her Hvordan er temperaturene? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Takker for fine kommentarer CPU ligger på rundt 34 idle. Hvis jeg slår av alt av vifter på radiatoren ligger den på mellom 40 og 46, og blir musestille. Prøvde litt med north-bridge-vifta. Tempen der gikk ned 10 grader med den vifta, så den kommer til å bli brukt. Skal teste litt mer når jeg kommer hjem idag. Skal få lasta opp noen kvalitetsbilder Endret 24. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vakkert Rett og slett nydelig Perfeksjon ligger i detaljene Grattis med nytt kabinett, det er overtøft Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Takker for det Sitter å tar fler bilder nå, så skal få lasta dem opp snart Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nice! Lenge igjen til vi får se bilder av vidunderet når det er på? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 I kveld blir det en skikkelig update. Tør ikke spå når den kommer, men lover at det blir litt mer kvalitet over den enn #29 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det der er virkelig slik et P182 burde se ut. Rett og slett vakkert. Men litt synd at du er ferdig nå da. Ikke noe mer fremgang å glede seg til. Stemmer for at du starter på et nytt prosjekt snarest! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Må nok desverre skuffe deg der. Nå skal jeg kose meg med denne pc'en en stund. Men, ting går fort i hardware-verdenen, så før eller siden må jeg oppgradere Jeg kan love at dette ikke blir det siste prosjektet ! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) UPDATE # 30 Blir så glad for kommentarer!! Endret 24. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har bare noen få ting å si Kabinettet ble, nydelig, nydelig og nydelig.. og nydelig Kunne du lagt ut et bilde hvor vi ser hele kabinettet fra front ? Fra denne vinkelen: ? (gjerne med dør, hvis du bruker det) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 klart det Ikke bestemt meg om den skal være på eller ikke , men står på nå. Gi meg 5 min Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ta deg den tiden du trenger Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Som sagt før; Veldig fint resultat! Håper på flere prosjekter fra deg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Veldig hyggelig å høre Mr. Anki Loggen oppdatert med bildene ønsket av HansiFansi Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nydelig Takk skal du ha.. Nok en gang, du har gjort en strålende jobb med kabinettet ditt Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Veldig bra resultat! Hva er temperaturene på Skjermkortet? Hvor kaldt er vannet etter det har vært i radiatoren? Jeg ser frem til ditt neste prosjekt! Kanskje du kan begynne å casemodde for andre? Norges svar på tjharlow/Bill Owen? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Veldig bra sluttresultat. Prosjektet har hatt veldig god og jamn framgang noko som òg er bra. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fantastisk. Rent, ryddig, pent! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Tusen takk for fine kommentarer GPU ligger på rundt 40 grader IDLE. Har ikke enda stressa det. Vannet holder stabilt ca 26 grader, noe som ikke er langt fra romtemp Modding for andre er vel kanskje litt i overkant? Vil heller at folk skal få kjenne på gleden av å holde på selv, og er derfor mer villig til å gi tips og hjelp enn å gjøre ting for andre. Skal få testa litt de nærmeste dagene, så blir noen updater til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå