Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg bare lurer.. er det noen som vil se kassa i kveld? Den er endelig FERDIG Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 jeg vil se husk å legge ut maaaaaaaaange bilder Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Will do ! Men kommer til å ta litt tid. (Treg opplastning) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Glder meg til å se resultatet Alt fungerer som det skal ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Kjipe greier nå. Som dere vet ble jeg nødt til å bruek HDMI-utgangen på kortet. Det funka dårlig Må fram med dremelen for å komme til DVI-kontaktten, tenker jeg .... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva er det som stenger for DVI-kontakten? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Festet til radiatoren. Skal få fiksa det i kveld. Kabinettet er uansett ferdig, så det skal dere få se uansett Så hvis jeg får fiksa DVI-problemet i kveld så blir det en update til Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er vel ikke den diiiigre radiatoren din som blokkerer DVI portene ?? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Nei er festene til den Er 2 kutt med dremelen det. Men, er litt vanskelig å komme til. Løper å henter dremel nå Men jeg vet hvertfall hvor problemet ligger, for alt annet starter Edit: Etter at bildene er satt på opplasting Endret 23. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvordan er statusen på bildene ? ferdig å laste opp ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Ikke i nærheten Kjapper meg! Kan love før kvart på elleve Har fiksa DVI-problemet nå Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei. Hvordan går det med updaten.. , vi veeenter.. Det er bare 25min igjen.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 æææhhh! Treeeg uploaaad!! Jobber alt jeg kan, så plis ikke halshugg meg hvis jeg blir sein ! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Det har vært krig med posten, brente lodeebolt-armer, enda en krig med posten, en tofrontskrig med tollen, sene netter, tårer og latter, og sist men ikke minst... altfor mange tusen kroner brukt Grabbar... Er dette hvordan et p182 burde se ut? Vær grei, kommenter! Updaten oppdateres hele tiden med nye bilder. Forhåpentligvis komplett i rundt midnatt Endret 23. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Rett og slett en fryd for øyet. Gratulerer med nytt kabinett;) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Takker for det. Skal få lagt ut noen flere kvalitetsbilder i morgen. Akkurat nå går det i 10 kbps opp, noe som tar altfor lang tid. Dessuten er bildene dårlige. I morgen ettermiddag blir det en monster-update Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. Det ble veldig pent, Lurte bare på om du hadde glemt beskyttelsesplasten på viftekontrollen øverst, det ser ut som løs plast langs kantene..? Hvor mye har du brukt? Inkludert Cola, Plaster, Bestikkelser osv..? Vekt.? Syntest løsningen med lys i grafikkkort og lignende ble utrolig Fett.. det tar sikkert ikke så lenge før vi hører fra deg igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå