Beef Supreme Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ser utrolig fint ut det der Likte godt de to bryterene! (vi la ut update nøyaktig likt ) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Blir bare bedre og bedre dette. En av få casemods jeg gleder meg til oppdateringer. Blir fristet til å gjøre noe av det samme med mitt Antec P180 Mini. Lage et vindu, fikse nye brytere, viftestyring og litt sånn. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 oi. Det var et grisefint prosjekt, har ikke sett det før nå og jeg skulle ønske jeg hadde en haug med penger og plass så je kunne modda meg et eget kabinett. For detta blei grisefin. Men en liten ting jeg lurer på. åssen blir vektplaaseringa på kabinettet etter at du har fylt i vann. Den radiatoren må jo bli ganske tung, du er ikke redd for at hele kabinettet blir litt baktungt? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Dette prosjektet er så jævlig knall . elsker det så mye . hadde jeg penger så skulle jeg moddet mitt antec mye mere enn og bare lakkere og skjære ut vindu.. skal du på tg ? jeg vill gjerne se monsteret der ^^ Stå på !!!! Endret 18. mars 2009 av bimme432 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Alle vektproblemer tenker jeg ikke på intill videre. Har 5 disker i front som jeg tror utligner vekta Takker for fine kommentarer. Blir desverre ikke TG på meg i år (hadde vel ikke fått med meg pc'en uansett ) Endret 18. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Stemning for update i natt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ja! Hva har du holdt på med nå? Endret 20. mars 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 begynt sånn smått å legge opp kabler, og jobber som F for å få loopen ferdig nå Skal se hva jeg får til med update, men mulig det ikke blir før i morgen Ting tar litt mer tid enn først antatt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ting tar ofte litt lengere tid enn planlagt ja Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei. Ser utrolig fint ut, har fulgt med på det hele tiden.. Kan tenke meg du blir litt sjelven når starter opp pcen med det fete skjermkortet.. Når regner du med å bli ferdig? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Ja, det kommer til å bli artig det Håper på å få satt pumpa igang idag, for å skjekke for lekasjer. Alt er bygd, så kommer update på det idag Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Dags at updatera! Hva syns dere? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har bare en ting å si: VAKKERT! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har bare en ting å si: VAKKERT! Agree! Vanvittig pent! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Takker for hyggelige kommentarer Har ett spm; noen som vet om det går ann å jumpstarte PSU med disker kobla på, uten noen konsekvens for diskene? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor ikke? Du gjør jo ikke noe annet når du jumpstarte enn nå du trykke på på-knappen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Mener å ha lest en plass at det ikke er anbefalt. Men tror jeg gjør det uansett, for kommer ikke til disk-buret når pumpa står der . Takk for svar Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Ok, har noen praktiske ting her vi må få klarhet i Det har seg sånn at jeg har to temperaturmålere til overs som skal kobles på Kaze-master'n. Jeg har ingen anelse på hvor jeg skal plassere dem. Noen forslag? Endret 21. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har du på CPU og GPU eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå