Eirik Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Det regner jeg med ;)Testa på en trekloss, og den ser hvertfall fin ut Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ok.. takk :)får man kjøpt sandpapir på europris ?? tengte jeg skulle ta meg en tur dit i dag å kjøpe noe lakk til kbinettet jeg bygger Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Det vet jeg ikke Er ikke akkurat storkunde hos Europris. Men sandpapir skulle vel ikke være så vanskelig å få tak i ? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hehe.. du ser vel at jeg ikke har noe erfaring med europris jeg heller ?? hehe.. jaja, finner vel sandpapir ett eller annet sted hehe Lenke til kommentar
gsn Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sandpapir finner du hos alle som selger byggevare, Biltema og Clas Ohlson blandt andre Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 skal se hva jeg har hjemme først hehe Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 UPDATE # 25 CPU-blokk-montering Nice, eyh? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Veldig nice! Den blocka så kjempefin ut! Liker det vinduet utrolig godt også! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Syns blokka er super-pen Ble fornøyd med det ja Og jeg som sverget på at jeg aldri skulle få kabinett med vindu.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ser veldig bra ut det der Pedersen. Gleder meg til du blir ferdig. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Pass på temperaturen på hovedkortet, rundt prosessoren. Jeg regner med at det er strømforsyningen til hovedkortet som ligger der. Disse ribbene blir (=ble) kjølt av viften på CPU-kjøleren... PS: Jeg har ikke lest nøye nok til å vite om du har en løsning der... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Har tenkt på det Tre vifter i kabinettet (en til harddisker, en til innsug foran & en som blåser ut i toppen. Så kommer til å bli fin luftflyt gjennom de ribbene Jeg har veid GTX295 med blokk It's heavy! Endret 17. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Får håpe at PCI-E porten tåler vekta da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Ja Så noen på et annet forum som hadde problemer med at PCI-e kontakten ikke fikk kontakt på grunn av vekta Den knakk hvertfall ikke Endret 17. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 så tungt ut dette ja. håper du har jekktralle eller en kompis på boler om du skal på lan med denne maskina Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Driver og monterer. Bare å stramme PCI-bracket skruene hardt, så sitter det som støpt. Tør ikke engang tenke på å ta den med på lan Er usikker på om jeg tør å la den stå på skrivebordet. Blir nok å veie et sted mellom 25 og 35 kg Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville latt den stå på gulvet.. Trur den står mer stødig der, med tangke på den svære radiatoren osv Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja Så noen på et annet forum som hadde problemer med at PCI-e kontakten ikke fikk kontakt på grunn av vekta Den knakk hvertfall ikke Med vann i blir den enda tyngre... Det er vel ikke veldig vanskelig å lage en form for støtte under ytterkanten til kortet? Den siste setningen min minner meg om en gammel tråd "Knakk i to " Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Ja det blir den. Men tar det som det kommer. Setter en støtte under før jeg fyller vann på systemet, så fjerner jeg den hvis det ikke er mye press på den Håper på update idag. Fikk gjort masse greier i går Artig tråd den der Endret 18. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 UPDATE #27 Litt info om gårdagens arbeid Kommentèr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå