JFM Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Synes ikke du skal kutte vekk den plata over PSU... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Nei. Jeg driter i det. Den er ikke SÅ mye i veien Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Gjort endel i løpet av dagen. Har vært hos et verksted som driver med aluminium og lignende og fått dem til å lage fester til radiatoren. Hvordan det blir kommer i update Bestillt plexi hos en glassmester, siden posten rota vekk glasset fra Chilled. 3 mm tykt, 35x40cm for 120 kroner. Og til slutt, fått en god pris på GTX295 fra Digital Impuls. De har kortet på lager, så da får jeg det nok snart Neste som blir gjort er å bore hull til brytere Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva slags pris fikk du på GTX295? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 kr. 4.295,- (Fullpris kr 4 995,-) Helt greit siden de hadde det på lager. Blir sendt i morgen så håper å ha det til fredag. Neste uke er det vinterferie, så håper å få gjort med ferdig da Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei Må bare si det en gang til.. Dette blir utrolig fett.. Og de nipplene, sikle, sikle.. Pent arbeid, fortsett slik. Gleder meg til hver update.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Takker for det I morgen blir det nok update Feste radiator, og få fiksa hull til Switcher. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei. Disse nipplene dine, er de tette (holder de slangen på plass), og hvorfra har du kjøpt dem? Kommer du til å bestille derfra snart? Hvor mye måtte du betale i frakt? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hehe, du forelska deg helt i dem du? Har jo et ganske stort utvalg her. Hvilke tenker du på? De fra Feser? Det er jo kompressnipler, så sikrere enn det blir det ikke Er litt vriene med tanke på å orientere slangen, men det ordner seg alltid. Fikk dem fra Feser, men de kan kjøpes fra ChilledPC Billig frakt Eller var det de andre du tenkte på ? Endret 2. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vel. De du har "leket" deg med er utrolig fine. Det er vel de fra Feser.. Trenger en hel liste på 12-15 stk.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 'Leka' meg med flere forskjellige Det er vel de beste du får tak i ATM. Vel, de er å anbefale! Bare husk å få riktig diameter på slangen da Men.. det koster Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Svært svært flott prosjekt du har her! Begynner å se veldig bra ut! Eneste jeg lurer på er hva du syntes var så skummelt med å planslipe heatspreaderen for? Det er jo bare en TJUKK kloss med kopper og zink Hvor mye kan egentlig gå galt Må inrømme jeg var litt nervøs når jeg skjærte av heatspreaderen på A64 cpuen min når den var ny da Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Er litt skummelt å sitte å slipe en chip til over tusen kroner med sandpapir. Er jo ikke sånn at man er redd for det, men noe kan jo gå galt Var første gangen også, så om jeg skulle gjort det idag hadde det ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe, skjønner den. Blir gjerne litt nervøs når man holder på med slikt! Igjen, du har ett fabelaktig prosjekt på gang her. Eneste jeg lurer på er hvor lenge du har gått uten å bruke PCen nå? Virker som du tar deg tid til å gjøre ting skikkelig her! Eller tar du den ut og setter den på benken eller noe? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 hei. Han er sikkert så smart at han har ordnet backup maskin slik at ikke abstinensene blir for store Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Riktig alu-tech! Har en bærbar-pc som jeg bruker nå. Desverre har prosjektet tatt altofor lang tid. Mye som skal ordnes, med sponsorer, pakker, planlegging, tegninger og ikke minst penger. Men neste uke er det vinterferie, og da blir jeg ferdig om ikke noe uforutsett oppstår! Kommer btw en liten update i kveld/natt. Har atm opp til ørene med arbeid, så må prioritere prosjektet vekk for en gangs skyld Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ser veldig bra ut, men synes du kunnet unne kassa di noen Hull i Hovedkortbrettet for en ryddigere Pc (Rundt Sata kontaktene, Firewire, Usb, 24 og 8-pinnen) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Det er nok hull rundt Dog, er mulig det blir litt ekstra dremling Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Update Fått noe greier. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hvordan kan de støymattene egentlig dempe støyen? Skjønner det ikke. For at de skal funke så hjelper det vel ikke å bare legge dem i "gulvene" i kabinettet? Endret 4. mars 2009 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå