Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

desverre så er ikke x38 noe optimalt chipset for klokking nei, men du får prøve deg fram litt, alle cpu'er har forskjellige begrensninger.

så noen konkrete svar kan jeg egentlig ikke gi deg før overklokkingen starter. og selv om jeg er ganske ny i overklokking har jeg prøvd meg mer og mer fram etterhvert. dette burde du gjøre også, er dette du lærer av: )

Lenke til kommentar

Det har jeg tenkt på. Men liker ikke når vinduene blir så små.

Dessuten vil ikke pumpa vises, og hva er vitsen med å ha en pumpe i plexi hvis man ikke ser den? ;)

Kablene klarer jeg alltids å skjule.

Edit:

Kanskje sette pumpa til venstre for raptor-disken? :hmm:

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Hehe, ja både dem fra BP og fra Feser er pene :) Likte bedre dem fra Feser da, fordi dem kan du orientere den veien du vil, uten å måtte bryte dem på.

Ja skjønner. Spoilere er jo en mulighet, men syns ikke det er like pent :hm: Nå er det jo ny side, så nå tar det jo ikke lang tid :wee:

Kommer en liten update i kveld. Må få høre noen meninger på hvordan jeg skal løse loopen.

Lenke til kommentar

Det negative er jo at jeg allerede har kjøpt vannblokk :hm:

Nesten som man lurer på om man skal ta det fra utlandet.

Edit: På den andre sida, så blir jeg vel neppe ferdig innen da. Ting går utrolig tregt når jeg ikke får alt på plass. Glasset har posten klart å rote vekk, men nå gidder jeg ikke mer krangling, og går å kjøper ett hos glassmester..

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

LOCKBREAKER! Ikke skrem meg.

Har bestillt mitt hos Amentio. Gigabyte. Dem gir meg en senere dato hver gang jeg spør.

Må vurdere hvordan jeg gjør det. Fikk veldig OK pris hos Amentio, men hadde håpa å slippe å vente til langt uti mars.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...