Deviljoker Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hvis du tør en litt høyere 24/7 enn det som er anbefalt klarer du sikkert... 4,2 eller lignende. Men så forkorter det jo levetiden på cpu'n litt da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Har ikke tenkt å ha denne CPU'en for alltid vet du Skal nok få den litt opp, men sette meg ikke noe mål enda. Har jo noen begrensninger med det at jeg har X38 Chipset. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Update #15 er klar! KLIKK! Ingen klokkere som har noe konstruktivt å komme med? Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 desverre så er ikke x38 noe optimalt chipset for klokking nei, men du får prøve deg fram litt, alle cpu'er har forskjellige begrensninger. så noen konkrete svar kan jeg egentlig ikke gi deg før overklokkingen starter. og selv om jeg er ganske ny i overklokking har jeg prøvd meg mer og mer fram etterhvert. dette burde du gjøre også, er dette du lærer av: ) Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ville "stoppet" vinduet før det kom ned til nedre "rom" (der strømforsyningen er. Det blir fort stygt, og det blir vanskelig og skule kablene ordentlig .Salbu! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det har jeg tenkt på. Men liker ikke når vinduene blir så små. Dessuten vil ikke pumpa vises, og hva er vitsen med å ha en pumpe i plexi hvis man ikke ser den? Kablene klarer jeg alltids å skjule. Edit: Kanskje sette pumpa til venstre for raptor-disken? Endret 26. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei Det blir pent.. Syntest niplene dine er helt råe Eneste jeg syntest er litt slitsomt er at det tar 3min å laste opp workloggen din pga bildestørrelsen.., har bare 120kb/sek Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Hehe, ja både dem fra BP og fra Feser er pene Likte bedre dem fra Feser da, fordi dem kan du orientere den veien du vil, uten å måtte bryte dem på. Ja skjønner. Spoilere er jo en mulighet, men syns ikke det er like pent Nå er det jo ny side, så nå tar det jo ikke så lang tid Kommer en liten update i kveld. Må få høre noen meninger på hvordan jeg skal løse loopen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 UPDATE !!! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13214681 Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette blir nyydelig Wikipedersen, Keep up the good work! Gleder meg til sluttresultatet+titalls med bilder av det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Takker for det Bare Amentio får inn GTX295 snart, så blir jeg ferdig om ikke lenge! Har bestillt.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Desverre lenge til noen som helst får inn GTX 295. Fikk bekreftet 16.03 fra Netshop og ingen av leverandørene til Netshop fikk det inn tidligere hørtest det ut til. Det positive er jo at man kan vente og se om det kommer noe nytt..... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Det negative er jo at jeg allerede har kjøpt vannblokk Nesten som man lurer på om man skal ta det fra utlandet. Edit: På den andre sida, så blir jeg vel neppe ferdig innen da. Ting går utrolig tregt når jeg ikke får alt på plass. Glasset har posten klart å rote vekk, men nå gidder jeg ikke mer krangling, og går å kjøper ett hos glassmester.. Endret 28. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Tok feil anngående det med GTX 295. Netshop har et inne på lager nå. Har allerede bestilt, så mitt er reservert. EDIT: Og der var det tomt igjen ja. Endret 1. mars 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) LOCKBREAKER! Ikke skrem meg. Har bestillt mitt hos Amentio. Gigabyte. Dem gir meg en senere dato hver gang jeg spør. Må vurdere hvordan jeg gjør det. Fikk veldig OK pris hos Amentio, men hadde håpa å slippe å vente til langt uti mars. Endret 1. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå er vi jo i mars, så det blir vanskelig... Når kommer neste update? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Redigert Kommer en liten i løpet av dagen. Har satt i en støydempende matte, og plassert litt HW rundt omkring bare for å få et lite intrykk av hvordan det blir. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Oh. Glemte å poste her. UPDATE #17 er på plass! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Faen. Dette tror jeg blir kult Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Har lagt satt opp litt greier i kveld. og tja.. en liten forsmak på neste update: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå