DHM Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Tok et bilde for en stund tilbake på en byggeplass, der vi fant noen betongblokker med vinduer i de. Har ingen spesielle ønsker om hvordan tilbakemelding jeg vil ha, det ser du helt selv hvordan du vil kommentere det. Exif 50mm f/2.8 1/160 100 iso Endret 28. november 2008 av DHM Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 skulle gjerne sett rette linjer, ble veldig skjeivt dette her. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja det er skeivt. Og kanskje litt uklart? Klarer ikke helt å bestemme meg, så da går jeg for at det er oppskarpet uklart bilde Ellers var det ganske kjedelig. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Synes det er stilig! Ville ikke rette det opp.. kanskje enda mere på skrå, for å fremheve at det er med vilje at det er på skrå og ikke opprettet.. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Bare så det er sagt, om dere ikke har skjønt det, lå han faktisk i vinduet, så har jeg vridd bildet 90 grader. Vinduet er skjevt uansett hva jeg gjør. Har ikke prøvd å vri det enda mer enda da, kan prøve det senere Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Takk til cruel for å ta til motmæle mot kravet til perfeksjon. Jeg synes godt et bilde kan ha litt feil når det er så perfekt som dette. Det er veldig bra. Det dekorative kombineres med det lett surrealistiske, en ikke ukjent kombinasjon som alltid fungerer. Bravo. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vinduet virker litt skjevt Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jammen pokker da !! det var da mye mas om at vinduet er skjevt ! Dere får anlegge sak mot byggherre.. Herregud er det skjevt så er det det, det behøver vel ikke å ødelegge et bilde ? Skal alle bilder være 100% vinkelrette uansett, er det en såkalt regel igjen ? Begynner å bli ganske skeptisk til mange av de som gir kritikk her. Å bare si at noe er skjevt er helt uvesentlig kritikk. Ok det var utblåsningen fo i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå