Vegard_Haug Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Den oppdaterte utgaven av Persona 3 er like frisk og god som originalen. Les mer Lenke til kommentar
eivi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Endelig et enklere kommentarsystem! Høres ut som en interressant tittel dette. Hadde nesten glemt hvordan PS2-grafikken så ut, så det var et lite sjokk.. Hehe Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hmm. Vent? Kom ikke dette ut for ganske lenge siden? :S Mener jeg spilte det for hvertfall et halvt år siden. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg rundet den amerikanske versjonen. Egentlig bare the Answer, ekstrakapittelet, men er halvveis i the Journey. Er bare litt kjedelig, siden jeg har rundet den originale versjonen... Og det er et langt spill. Synes hvertfall det er digg at dere gidder å skrive om Persona 3, det er ikke så mange anmeldelser av det i Norge ihvertfall! Lenke til kommentar
ShinQ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dette var en god anmeldelse som går grundig til verks uten å være kjedelig. Begynte nesten å bli lei av å lese anmeldelser der innholdet er hva anmelderen føler, istedenfor for at de anmelder spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg