Digranes Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har sett meg litt rundt på forumet, men fant ikke umiddelbart svar på hva jeg lurte på akkurat ^_^ Hvem av disse minilaptop'ene som er så poppis nå for tiden kommer med 3g? prøvde meg på prisguiden men selv der fant jeg bare en, og jeg er rimelig sikker på at det er flere enn bare den ene av disse mini'ene som kommer med 3g ^_^ Så om noen der ute har oversikten setter jeg pris på om du kan hjelpe meg litt med dette =] Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) LG X110, Acer Aspire One og Asus finnes med 3G. Vet at Dell har ett par i Latitude serien med 3G samt Toshiba Portege, men disse er jo noe større (15 tommer). Endret 28. november 2008 av Star Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Takker! =] men, hvem av de forskjellige er det som har 3g? Jeg vet Acer og Asus har, men ikke hvilken av de forskjellige modellene liksom =P jeg mener, det finnes jo utallige forskjellige modeller av både one og eee... ^_^ men LG sin maskin har jeg ikke sett på, må se litt på den nå tror jeg =D EDIT: Klarte ikke å se at LG'en hadde 3g =/ Endret 28. november 2008 av mamazboy Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvilken Asus har 3G? Den eneste minilaptopen jeg vet om som har 3G akkurat nå er Aspire One. LG kommer nok med 3G etterhvert også tenker jeg. Lenovo kommer muligens med 3G i sine netbooks etterhvert. Jeg får en Aspire One med 3G seinere ikveld. Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Asus EEE 901 3G heter maskinen. LG'en skal komme i oktober, men jeg ser heller ingen nettbutikker som selger X110 versjonen med 3G på nåværende tidspunkt. Mulig MSI har 3G i sine wind maskiner? Noen som vet? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er snart Desember. LG kommer sikkert med 3G neste år. Tar litt tid før sånne modeller kommer. Jeg har ikke sett EEE 901 3G til salgs her. Hvor selges den? MSI Wind har ikke 3G. Men flere av minilaptopene kan moddes slik at man kan ha integrert 3G, men om det er verdt det er noe annet. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Eventuelt kan man kjøpe en Lenovo S10 og et 3G-expresscard. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Et slikt kort koster litt faktisk. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har ikke sakt noe annet.. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 ah well, får sjekke med nordialog hvilken maskin de kunne tilby meg med 3g av netbook'er... så kan jeg jo se om jeg finner de på nett til en hyggeligere penge =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå