robinhoisbest Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg fikk en oppgave der jeg skulle lese boken "the catcher in the rye" skrevet av J.D Salinger. Så fikk jeg en oppgave : The most ambiguous encounter in the book is Holden’s night at Mr Antolini’s apartment. What do you make of Mr Antolini’s actions? Was he making a pass at Holden? What is the significance of his actions, and how do they relate to his role as someone trying to prevent Holden from ”taking a fall”? denne oppgaven har vi delt inn på alle i gruppa og jeg har fått delen ; What is the significance of his actions ? men jeg kan nesten ikke engelsk så jeg klarer ikke å svare på det, derfor lurer jeg på om det er noen som har lest boka som kan hjelpe meg med det spørsmålet jeg må besvare. Vær så snill tusen takk på forhånd (: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du lærer vel heller ikke engelsk av at noen gjør oppgaven for deg. Poenget er jo at du skal lære engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå