Theo343 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Samme her og har ikke hatt et kræsj siden oppgraderingen til denne. Supert! Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men at det er nyheter om for.eks windows 7 er det ingen som klager på. Enda det er noe som er mye lenger unna og mye mer uferdig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men at det er nyheter om for.eks windows 7 er det ingen som klager på...Nei for det har jo ikke skapt diskusjoner Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har testet ut Firefox 3 beta 2 men jeg har gått tilbake til IE7 og venter med spening på at IE8 skal være ferdig. Jeg vet at det ikke er populært å si at en bruker IE browser, og at vi er idioter som bruker den. Men hos meg er den rask og åpner alle sider som den skal. Så va er da galt? Sikkerhet, ja jeg har da ikke hat problemer med det heller, vist jeg ikke skal på waza eller rapid siden for å få tak i crack vesjoner av forkjelling programmer. Hos meg virke IE bedre en FF så slik er det med den saken. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Oh, f***! Har de tatt bort den kewle 3D-greia på Ctrl+TAB? Da gidder jeg ikke, ass. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har testet ut Firefox 3 beta 2 men jeg har gått tilbake til IE7 og venter med spening på at IE8 skal være ferdig. Jeg vet at det ikke er populært å si at en bruker IE browser, og at vi er idioter som bruker den. Men hos meg er den rask og åpner alle sider som den skal. Så va er da galt? Sikkerhet, ja jeg har da ikke hat problemer med det heller, vist jeg ikke skal på waza eller rapid siden for å få tak i crack vesjoner av forkjelling programmer. Hos meg virke IE bedre en FF så slik er det med den saken. Firefox har stavekontroll, en grunn til at en del bør bruke Firefox. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har testet ut Firefox 3 beta 2 men jeg har gått tilbake til IE7 og venter med spening på at IE8 skal være ferdig. Jeg vet at det ikke er populært å si at en bruker IE browser, og at vi er idioter som bruker den. Men hos meg er den rask og åpner alle sider som den skal. Så va er da galt? At IE har minimalt av den funksjonaliteten som er helt nødvendig for å kunne lage websider, dette er et området hvor alle de andre nettleserne ligger mange år foran IE, men så lenge IE har en så stor markedsandel så kan ikke webutviklere benytte annen funksjonaliten enn det svært begrensede utvalget i IE, og så lenge webutviklerne fortsetter å la seg begrense av IE vil heller ikke du som vanlig bruker merke noe særlig til problemet. Kort sagt dreier det seg om å vise sammfunnsansvar (eller hvertfall være bevisst på det) - det er ikke noe man kan forvente av alle, men problemet er altså der i aller høyeste grad selv om du ikke er klar over det. Hos meg virke IE bedre en FF så slik er det med den saken. Det sørgelige er at dette er et særdeles viktig aspekt ved nettlesere som vanlige brukerne dessverre ikke kan se i betydelig grad. Pr. i dag må webutviklere lage websider basert på 90-talls verktøy fordi det er alt IE har støtte for. Det er i din egen interesse at webutviklere kan bruke bedre verktøy for å lage dine favoritt-nettsteder, derfor sier jeg: Bytt nettleser!! NB: Det er altså det samme hvilken nettleser man bytter til bare det ikke er IE eller en nettleser basert på IE. Endret 30. november 2008 av PHPdude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå