Counter Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har et problem med en harddisk, jeg finner disken i BIOS, men ikke inne i XP. eller det vil si at den ikke er formatert, så lurer jeg på hvordan man formaterer en (unkown) harddisk via Command Prompt.. Jeg vet ikke harddiskens bokstav, men jeg vet at den ikke er i systemet (vises på min datamaskin).. Jeg må ha hjelp av noen.. mvh Counter :o Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Altså...du finner ikke hd'en i XP men i min datamaskin??? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Start---->instillinger---->kontrollpanel------>administrative verktøy------> datamskinbehandling------->Diskbehandling Der skal den ligge, og du kan formateren den! Kaptein_S edit: skirve leif Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 du kan bruke et program som heter partition Magic eller boote opp i dos (med en bootdisk f.eks.) og fdiske den, det letteste er og bruke PM... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Star---->instillinger---->kontrollpanel------>administrative verktøy------> datamskinbehandling------->Diskbehandling Der skal den ligge, og du kan formateren den! Kaptein_S Høgreklikk min datamaskin>behandle>diskbehandling :wink: Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Man tyr vel ikke til lettvindt løsninger! :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Høgreklikk min datamaskin>behandle>diskbehandling win+r : diskmgmt.msc [enter] Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Man tyr vel ikke til lettvindt løsninger! :wink: Sorry, var ikke meningen :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå