Crenos Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Yo! PCen min er gammel, veldig snart er den 4,5 år gammel. De eneste delene jeg har byttet er prosessor og grafikkortet. Strømforsyningen synger på siste nota, så den kjøper jeg ny av nå anyways. Noen hint i riktig retning på hva jeg bør kjøpe for å kjøre for eksempel Red Alert 3 på max eller Diablo 3 når det kommer? Sistnevnte blir nå bare teori men det kan nå ikke være så rent lite heller sikkert Penger er egentlig ikke noe problem, men jeg trenger ikke de siste monstrene, feks et grafikkort til 4000 trenger jeg ikke ;P Husker ikke helt hva slags prosessor jeg har, men det er ikke det viktigste. Av grafikkort har jeg et GeForce 8800 GT 512 MB. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
felzius Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vel, du kan ta utgangspunk i noe slik Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Vel, du kan ta utgangspunk i noe slik Takker, modifiserte litt på den og kom noe under 5 000, så det blir bra saker -----> https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=88163 Skal se om jeg kan ønske meg et GTX kort til jul og kjøpe et selv også, trenger Mad Gamecomputah til Diablo 3 og ... ja Diablo 3! (hvis ikke det blir overkill da >.>) Endret 1. desember 2008 av Crenos Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er du sikker på at du ønsker deg et nVidia-basert hovedkort? Intel sine chipset er veldig gode for tiden og utvikler litt mindre varme... I tillegg virker de mer stabile. Sjekket ut ATi sin 4870 skjermkortserie? Koster fra 1800kr, og ligger vel ytelsesmessig veldig nær eller over 260-serien. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er du sikker på at du ønsker deg et nVidia-basert hovedkort? Intel sine chipset er veldig gode for tiden og utvikler litt mindre varme... I tillegg virker de mer stabile. Sjekket ut ATi sin 4870 skjermkortserie? Koster fra 1800kr, og ligger vel ytelsesmessig veldig nær eller over 260-serien. veldig enig! her har du en decent gaming rig ,, intel p45 hk intel c2d e8500 ati 4870hd 2-2gig ddr2 1000mhz 750gig hdd Oppsett p45. Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Er du sikker på at du ønsker deg et nVidia-basert hovedkort? Intel sine chipset er veldig gode for tiden og utvikler litt mindre varme... I tillegg virker de mer stabile. Sjekket ut ATi sin 4870 skjermkortserie? Koster fra 1800kr, og ligger vel ytelsesmessig veldig nær eller over 260-serien. veldig enig! her har du en decent gaming rig ,, intel p45 hk intel c2d e8500 ati 4870hd 2-2gig ddr2 1000mhz 750gig hdd Oppsett p45. hmmz, jeg får sjekke litt, har nå endelig fått meg ny strømforsyning. Knekte den gamle i stykker litt og fant ut at vifta lå løst inni der... utrolig at den ikke begynte å brenne eller noe etter så mange år Thanks anyways! Skal nok bli PC av denne haugen fram til Diablo 3 Herh --> https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=88675 Endret 8. desember 2008 av Crenos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå