Vegard_Haug Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Taktisk krigføring. Se videoen Lenke til kommentar
DrPaulus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dette såg ut som det krevde ny datamaskin gitt... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det gjorde ArmA også, men spillet var elendig optimalisert. Dersom man installerer den nyeste patchen vil systemkravet synke enormt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 De må nok jobbe litt med modellene, det så særs kunstig ut. (antar at bl.a. grisen bare er en placeholder, for den så virkelig 1997 ut) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ArmA var ikke bra. Tror ikke utviklerne helt vet hva dem driver med men. Gameplayet i ArmA var ihvertfall helt snodig. Føltes som man styrte en robot. Alt var så kunstig. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gleder meg, ArmA var ganske så artig. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Føltes som man styrte en robot. Alt var så kunstig. Er delvis enig, men hadde nok fremdeles valgt dette kontrollsystemet i mot det vanlige fps systemet hvor du flyter rundt på en luftpute med gevær tapet på haka. Systemet Operation flashpoint og Armed Assault er unikt på den måten at ingen andre systemer kan simulere kontroll av en menneskekropp med alle dens egenskaper og begrensninger osv. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Eg har kost meg i mange timar med Arma, og gleder meg til toeren kjem ut. Men det såg ut som dei hadde dei same gamle animasjonane når ein døde Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det er i hvertfall "kunstig" å fly rundt i 100 km/t som i de fleste mainstream FPS spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ArmA hadde for stor fokus på realisme. Det er morsomt når spill er realistiske, men når de er så realistiske at det rett og slett ødelegger spillbarheten er det noe galt. Dessuten er det som andre her sier, at alt føles kunstig i spillet. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ArmA hadde for stor fokus på realisme. Det er morsomt når spill er realistiske, men når de er så realistiske at det rett og slett ødelegger spillbarheten er det noe galt. Dessuten er det som andre her sier, at alt føles kunstig i spillet. Eg synst ikkje det var for stort fokus på realisme. For min del var det alle bugsa som ødelagte litt av spilloplevinga mi Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) ArmA hadde for stor fokus på realisme. Det er morsomt når spill er realistiske, men når de er så realistiske at det rett og slett ødelegger spillbarheten er det noe galt. Dessuten er det som andre her sier, at alt føles kunstig i spillet. Det var realismen som gjorde arma bra, viss dei først skal lage det realistisk bør prøve så godt dei kan, og ikkje berre halvhjerta... I tilleg til at dei prøver å få til at du er personen du speler, og ikkje berre "flyter" rundt i landskapet som andre fps. Endret 28. november 2008 av IceWolf Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 viss man har løpt rundt i skogen med våpen og en del kilo på rygen så merker man fort at den "kunstige" "robot" tingen folk klager på er faktisk sånn det er. ofp og arma er simulatorer like mye som spill. det er det samme med fly, noen vil ha action fly spill som ace combat, andre vill ha simulatorer som Flight simulator eller andre fly/helikoper simulatorer Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Gleder meg! Selvsagt er det ting som jeg ville ha forandret, men men.. bedre enn alt annet der ute. Selv om Operation Flashpoint 2 kommer, så er jeg veldig i tvil at Codemasters kan opprettholde den samme 'feelingen' jeg hadde i Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Jeg håper derimot Bohemia Interactive klarer å få den tilbake i ArmA 2 (ArmA: Armed Assault feilet litt på dette området). Endret 29. november 2008 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg