Gå til innhold

helt ok lyd i en billig mp3 spiller?

Anbefalte innlegg

Samboeren min ønsker seg egentlig ipod til jul, men det har jeg ikke råd til nå. Men tenkte disse mp3 spillerne de har f.eks på clas ohlson til 200-300kr, er det ok lyd i dem? For da har han noe frem til det er penger i kassa til en ipod....eventuelt det han måtte ønske seg da....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp iPod shuffle, enten 1 eller 2 Gb. Koster enten fra 350-500kr, og det er god lyd i. Det blir han helt sikkert glad for. :)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=378269 <- 2gb.

Men ja, det er helt sikkert helt grei lyd i mp3'ene på Clas Ohlson.

Men det er ikke den han ønsker seg....så tørr ikke kjøpe ipod han ikke vil ha. For selv hadde jeg blitt skuffa da. Han vil ha den lille tynne m/skjerm. Nano??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Trådstarter: sansa clip er nok det beste valget frem til det er penger i kassa. det de har på clas ohlson er heller tvilsomme saker. dog er det en signifikant andel av summen for en nano så du burde vurdere å heller legge til de pengene så du får en 16GB nano motfor en 8GB og si det til han til jul slik at han vet hva som kommer.

Lenke til kommentar
Trådstarter: sansa clip er nok det beste valget frem til det er penger i kassa. det de har på clas ohlson er heller tvilsomme saker. dog er det en signifikant andel av summen for en nano så du burde vurdere å heller legge til de pengene så du får en 16GB nano motfor en 8GB og si det til han til jul slik at han vet hva som kommer.

Jeg kan jo ikke fortelle han hva han får. Det er jo ikke noe gøy :p

Men 8gb burde vel holde det og?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jul er noe piss spør du meg, vi praktiserer ikke julegaver under treet i det hele tatt, men jaja. 8gb holder om han ikke trenger mer enn 8gb. 8gb er for lite om han trenger mer enn 8gb.

Lenke til kommentar

Jul er noe piss spør du meg, vi praktiserer ikke julegaver under treet i det hele tatt, men jaja. 8gb holder om han ikke trenger mer enn 8gb. 8gb er for lite om han trenger mer enn 8gb.

Men jeg eeeeeeelsker jul. Elsker å gi julegaver. *gledersegenmasse*

Men jeg vet ikke hvor mye man trenger ;)

Men jeg var på appel sin side og da ser jeg at det er den med 8GB han har sagt han ønsker seg for han har sagt at den koster 1100kr.

Lenke til kommentar
sjekket du i det hele tatt sansa clip som jeg anbefalte som liten billig spiller?

Ja, jeg titta på den :) Og den så veldig grei ut. Så vurderer det veldig. Men jeg har og snakket med min mor, så vi skal kanskje spleise på ipod til han. Men ho måtte først tenke på hvor mye ho var villig til å legge i en gave fordi ho alt har kjøpt en litt dyr ting til oss felles alt. Men vil ha noe i bakhånd hvis ho sier nei. For ho kan fort gjøre det....ho har betalt så mye annet nå i det siste så forventer ikke at ho skal spytte inn her og.

Jeg syns den på 2gb hadde så fin pris ;) men det blir kanskje veldig få sanger det er plass til?

For da kan han få en annen gave i tillegg som jeg vet han har lyst på :)

Lenke til kommentar

Kor mykje plass ein treng er jo avhengig av musikkbibliotek og behov. Om du har ein på 2GB, eit musikkbibliotek med snittstørrelse på 5MB per låt vil du få plass til 400 låter, circa 25 album.

Det er sjølvsagt avhengig av filstørrelsene, på mine Mp3-filer er det eit snitt på 7,3MB. Det er riktignok musikk eg har rippa sjølv rett frå CD i god VBR-kvalitet. Om ein laster ned diverse frå nettet kan snittstørrelsen være noko mindre, men neppe mindre enn 6MB.

Eg høyrer normalt på 5-10 album samtidig, sånn sett vil 2GB være nok. Er ikkje noko pes å legge til/fjerne musikk etter behov.

Lenke til kommentar

Jeg måtte spørre min kjære om forskjellen på en mp3spiller og en ipod. Jeg må selvfølgelig kjøpe ipod om han skal ha *klaskepanne*

Så nå må jeg vel åpne ny tråd kanskje??!! For nå lurte jeg på om noen vet om det er billigere å kjøpe på nett.

F.eks her: e-bay ipod nano

og er det trygdt?

for grovt regnet blir vel det 700kr? free shipping står det hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...