visningsnavn2 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sjokolademelk på alle tastene til venstre for H. Siden den gang har jeg mislikt venstresiden og kjøpt nytt tastatur. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tastaturet er stadig ikke helt seg selv etter jeg sølte øl på det. Bortsett fra det er det vel mest smuler igrunn, brødsmuler, pizzasmuler, etc. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Pils, vann, potetgullsmuler, tobakk etc. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jobben min innebærer å skru laptoper, dere ANER ikke hvor mye dritt dere klarer å få i det tastaturet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jobben min innebærer å skru laptoper, dere ANER ikke hvor mye dritt dere klarer å få i det tastaturet Jo det aner jeg. Jeg pleier nemlig å pelle vekk tastene med jevne mellomrom for å rense. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Aha, da så. Det er faktisk ganske ille på enkelte. Det syns best under selve tastaturplata, og på hovedkortet da så klart.. Mye rart gitt.. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bortsett fra ingrediensene i board chow, kan jeg nevne disse væskene: te, vann, kaffe, cappuccino, brus og juice med fruktkjøtt. Kretskort tar som regel ikke skade av vann hvis du sørger for at det aldri er strøm i det når det er vått; dette tastaturet har vært i dusjen et par ganger . Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 En kompis av meg sølte Cola på Tastaturet. Og siden han var i en CS:S Match sprang han i dusjen med tastaturet og tilbake like fort Uten å tørke. (Gjort opptil flere ganger, og funker fremdeles) Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 -en ikke-spesifisert kroppsvæske i forbindelse med visning av webcamGris.Som om jeg er den eneste her på forumet som har gjort slike ting. Blant 90% sikkert. Det er jo bare geeks her Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jobben min innebærer å skru laptoper, dere ANER ikke hvor mye dritt dere klarer å få i det tastaturet Jo det aner jeg. Jeg pleier nemlig å pelle vekk tastene med jevne mellomrom for å rense. Jeg får ikke på igjen den ene tasten min Får festet den "foran" men ikke "bak" Tips? Endret 3. desember 2008 av ThomasQ Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jobben min innebærer å skru laptoper, dere ANER ikke hvor mye dritt dere klarer å få i det tastaturet Jo det aner jeg. Jeg pleier nemlig å pelle vekk tastene med jevne mellomrom for å rense. Jeg får ikke på igjen den ene tasten min Får festet den "foran" men ikke "bak" Tips? Press sinnsykt hardt. Den går inn til slutt. Edit: Ja, jeg prater om tastatur taster. Endret 3. desember 2008 av Wartom Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jobben min innebærer å skru laptoper, dere ANER ikke hvor mye dritt dere klarer å få i det tastaturet Jo det aner jeg. Jeg pleier nemlig å pelle vekk tastene med jevne mellomrom for å rense. Jeg får ikke på igjen den ene tasten min Får festet den "foran" men ikke "bak" Tips? Press sinnsykt hardt. Den går inn til slutt. Edit: Ja, jeg prater om tastatur taster. Er laptop. C'en Presse sinsykt hardt? Blir jo ødelagt da? Det stativet under tasten. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jobben min innebærer å skru laptoper, dere ANER ikke hvor mye dritt dere klarer å få i det tastaturet Jo det aner jeg. Jeg pleier nemlig å pelle vekk tastene med jevne mellomrom for å rense. Jeg får ikke på igjen den ene tasten min Får festet den "foran" men ikke "bak" Tips? Press sinnsykt hardt. Den går inn til slutt. Edit: Ja, jeg prater om tastatur taster. Er laptop. C'en Presse sinsykt hardt? Blir jo ødelagt da? Det stativet under tasten. Tviler. Har selv problemet. Den ene tasten datt av og er ganske lås. Det som gjelder er å presse den hardt i. Det kommer en klikkelyd så er den fast. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Smuler og aske. Ellers ingenting. Noe jeg er ganske stolt av faktisk. Oddsene har ikke vært gode for å si det sånn. Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bruker nesten alltid å ha en sigarett mellom fingran når jeg skriver eller spiller, tastaturet mitt likner på en askebeger *sigh* Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jobben min innebærer å skru laptoper, dere ANER ikke hvor mye dritt dere klarer å få i det tastaturet Jo det aner jeg. Jeg pleier nemlig å pelle vekk tastene med jevne mellomrom for å rense. Jeg får ikke på igjen den ene tasten min Får festet den "foran" men ikke "bak" Tips? Press sinnsykt hardt. Den går inn til slutt. Edit: Ja, jeg prater om tastatur taster. Er laptop. C'en Presse sinsykt hardt? Blir jo ødelagt da? Det stativet under tasten. Tviler. Har selv problemet. Den ene tasten datt av og er ganske lås. Det som gjelder er å presse den hardt i. Det kommer en klikkelyd så er den fast. Og vis ikke det går? Går det ann å kjøpe nytt stativ? (under knappen) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Masse smuler fra stuff, jordbærsyltetøy kliss på "Alt Gr" så den sitter nesten fast. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sølte maasse julebrus oppi tastaturet, endte med å ta av alle knappene og drukne de i vann tørke og gjenta ettpar ganger før de ikke hang.. En random dust sølte og litt cola i tastaturet mitt, men det gikk heldigvis bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå