hfthomas Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 trur nok jeg må ta ut tastaturet gitt. hardt å skrive Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Smuler og Sjokolade. Har et "vanntett" tastatur. Om det går ann og bare skylle det etterpå etter feks SukkerVann søl aner jeg ikke Skulle rengjøre musa mi engang, kokte den på 373 Kelvin. Huff. De tykkeste plastbitene ble deformert. Nå sitter jeg med en mus der man ser kretskortet, og jeg trykker på microbryterne for og klikke. Måtte bøye underdelen som er av plast for at det skulle blir skikkelig fokus for sensoren. Bilder for spesielt intresserte: Ja jeg spiser negler. Må det når jeg er fri for lim og sniffe. Sulten... Endret 28. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skal vi se... Hva har jeg griset på tastaturet? -smuler -dressing -ketchup -sennep -øl -diverse drinker -en ikke-spesifisert kroppsvæske i forbindelse med visning av webcam -tobakk -brus -sjokolademelk -juice -saft -sjokoladepulver Pg sikkert mye mer. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Cola, saft, havregryn, brødsmuler, kjekssmuler, julebrus, shake, mye rart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Klarte å søle kaffi på laptopen, og har klarte ein gong på LAN å miste ein steikt pizza opp ned på tastaturet på den stasjonære. Endret 28. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Eneste jeg husker å ha sølt i tastaturet er brødkorn, for det var et helvette å skrive med, noen taster gikk det ikke an å trykke ned Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 I forrigårds fikk jeg smør i tastaturet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg spydde på tastaturet en gang. Se bortifra det har jeg... Smulet Juicet Sjokolade Var ikke mer en det... BEKLAGER Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Etter nermere tanker har jeg en ting. Cider. rett over tastene da. Så F* tastene er litt seige å trykke ned. TIPS: Ikke ta med bærbar data på fylle-tur i telt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det kunne da heller aldri falt meg inn. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg kan ikke skjønne hvorfor ikke. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, det høres jo ut som en god idé. "Blir du med på blodfylla i telt eller?" "Ja, jeg tar med cider...og laptop!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Laptop = masse musikk. Derfor noe som kan være greit å ha med sg på fylla. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Mobil med sånne høytalere man kobler på virker da litt greiere i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja- Det var liksom meningen med laptopen da. Men den varte i 1 time med høy musikk og etter det var den bare i veien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Mobil med sånne høytalere man kobler på virker da litt greiere i slike situasjoner.Men der er de mye mer begrenset plass. Og på fylla bør man ha et godt utvalg av musikk. Du vet aldri om du plutselig får kick på Johnny Cash, London Philharmonic Orchestra sin tolkning av Oasis eller M2M. Slikt er mulig å forutsi. Endret 2. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 -en ikke-spesifisert kroppsvæske i forbindelse med visning av webcam Gris. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 -en ikke-spesifisert kroppsvæske i forbindelse med visning av webcamGris.Som om jeg er den eneste her på forumet som har gjort slike ting. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men der er de mye mer begrenset plass. Og på fylla bør man ha et godt utvalg av musikk. Du vet aldri om du plutselig får kick på Johnny Cash, London Philharmonic Orchestra sin tolkning av Oasis eller M2M. Slikt er mulig å forutsi. Godt poeng. Gris.Som om jeg er den eneste her på forumet som har gjort slike ting. Godt poeng. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skulle en gang helle iste i et glass som stod rett ved siden av laptopen. Samtidig var det noe som distraherte meg på TVen som stod på rett ved siden av. Så plutselig oppdager jeg at jeg står og heller iste rett ned i tastaturet på laptopen. Det var ikke så lurt. Tok knekken på alle tastene på høyre side av tastaturet. Måtte bruke usb-tastatur ei stund før jeg fikk fiksa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå