hfthomas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Begynte å le i dag morges når jeg klarte å prestere å søle sukker i tastaturet! godt det ikke var havregryn og melk jeg sølte oppi det tastaturet.. Da tenkte jeg å lage en tråd som folk kan fortelle hva de har sølt i tastaturet. Hører stadig om cola, så den ekke no morsom lenger. vanskelig å skrive, for det er en del sukker som henger igjen under der Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Potetgullsmuler er jo en klassiker. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ja, hvem har ikke det i tastaturet? nice one! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jævla grisunger, har ingenting i tastaturet jeg, og har ikke hatt det heller. Deilig med reint tastatur Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sæd og brødsmuler for det meste. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Brus, yoghurt, melk, chipssmuler, vann... Jeg tror faktisk jeg har sølt såpass mye nedi tastaturet at jeg ikke husker alt en gang. Fordelen er jo at det meste kan skyldes vekk med vann, såfremt du husker på å koble ut strømmen først, og venter til tastaturet er helt tørt igjen før du plugger det i igjen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg bruker bare laptop. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 verre med laptop som jeg sitter på nå =/ Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hehe, det er nok litt verre å dra ut batteriet fra laptopen og holde den under vannkrana for å skylle den for smuler Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Man må jo evt. fjerne alle knapper, og blåse med noe. Eller støvsuge. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Evnt ta ut hele tastaturplata som faktisk er lekende lett på laptoper Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har jeg aldri gjort. Aldri hatt behov for det; så er nok der forklaringen ligger. Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 få se. potetsticks smuler, brødsmuler, bollesmuler. Altså smuler generelt. pluss noen hår og en hau støv, nedi laptop tast. Støvsugd, nei.... Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Te opp til flere ganger :!: Det funker fortsatt. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skulle sjekke mailen etter en fuktig fest for ca. 1 år siden. Kan jo tenke dere hva som havnet i tastaturet da :!: Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 I min gamle laptop fant eg ein koloni med sengemidd i tastaturet når eg leita den fram etter lang tid. Sidan midd lever have hudceller så må det ha vært ganske mykje hår, hudceller og støv i tastaturet. Såg ut som ein masse små kvite prikkar som sprang over tastane. Noke å tenke på neste gang du legg laptopen på senga. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kaffe, sjokolade og brødsmuler o.l. ikke greit å måtte ha noe å gjøre imens man spiser. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 kaffe og brus er vel det eneste. ikke alltid lett å spise lunsj samtidig som man jobber med noe viktig selv og kordinerer arbeidet med 3-4 andre personer mens 2 telefoner ringer samtidig. går fort ut over kaffen da, har fått meg kopp med skru-lokk nå... er ikke ofte dette skjer, men har skjedd ett par ganger. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 bare støv her. tror jeg. er litt vanskelig å se igjennom tastene siden de sitter så tett Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du hadde husket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå