Theo343 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Fra før av har jeg Wii og PS3, men det er selvf. noen spill som kun gis ut på Xbox360 som gjør at jeg nesten ser meg nød til å kjøpe også denne konsollen(litt håpløst hehe). Er Elite det man burde kjøpe om man ikke skal spare seg til fant på en Arcade som ikke en gang har harddisk? I min PS3 har jeg 320GB HDD og det tok meg 2min å bytte den, meget praktisk. Hva er den største harddisken man kan få i en Xbox360? Tenker spesielt på dette pga. NXE og muligheten til å laste spillene over til HDD også på Xbox360 nå. Jeg er ingen hardcore online gamer og spiller minimalt online på PS3 eller Wii. Men hvilket online abb bør man ha med Xbox360 for å være sikker på at man får alle de "kule" tjenestene? Bør jeg vente på Jasper? Det er forøvrig Fable 2 og Forza 2 som har gjort meg interessert i "boxen". Hvilke andre spill er et must å prøve på denne? Endret 28. november 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er ikke bortkastet penger å satse på en Elite nå at du har mulighet til å innstallere spill på harddisken. Konsollen bråker også mindre enn de forrige modellene. Jeg har selv skiftet fra Premium til Elite. Det er bare en type online abonnement: det er Gold membership. Altså silver membership betyr bare at du har kjøpt konsollen og har derfor tilgang til demoer, live arcade spill, oppdateringer og diverse nettjenester... men IKKE online-spilling. Klarer du deg uten (som meg som bruker kun PC til sånn) trenger du ikke å betale de 500 kronene som gold membership koster i året. Spill kan være så mangt, avhengig av smaken din. Du liker tydeligvis RPG og bilspill, og mine favoritte på 360 i disse kategoriene er Mass Effect, Fallout 3 og Test Drive Unlimited. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hei Khongle. du kan ikke si at en elite bråker mindre enn en premium når det er akkurat samme konsoll, bare svart og større harddisk. chipsettene og dvd spellerne inni varierer også. Det blir som å si at Bmw er bedre enn Mercedes, men det er jo fakta da har du forresten tatt bilde av den utgangen på eliten din med "optisk ut" ? svar til trådstarter: gold koster forresten 36 euro på jasper1675.com for 13 mnd. 120gb hdd er den største til xbox360 atm. koster 1000kr hvis du ikke kjøper elite versjonen som har denne med. Endret 28. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 du kan ikke si at en elite bråker mindre enn en premium når det er akkurat samme konsoll, bare svart og større harddisk. chipsettene og dvd spellerne inni varierer også.Det blir som å si at Bmw er bedre enn Mercedes, men det er jo fakta da Blir det ikke mer som å si at en sort Golf med større bagasjerom bråker mindre enn en hvit Golf med mindre bagasjerom? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 drugis, nei. bagasjerommet har likens fysisk størrelse så det går ikke. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Must: Fallout 3, Dead Space, Dead Rising, Mass Effect. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) drugis, nei. bagasjerommet har likens fysisk størrelse så det går ikke. Likens fysisk størrelse? Beklager, men jeg skjønte ikke helt. Poenget var at forskjellen er fargen og Harddisken. I dette tilfellet var bagasjerommet harddisken. Jeg vil si at Gears of War 1/2 er et must. I Tillegg har man mye gøy for RPG-entusiastene. Lost Odyssey og Mass Effect for eksempel. Noen eksklusiver: Lost Odyssey Forza 2 Splinter Cell Fable 1/2 Saints Row 1/2 GTA IV DLC Crackdown Halo Wars Lips Endret 28. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 gold koster forresten 36 euro på jasper1675.com for 13 mnd. Ikke for å kapre tråden, men har du brukt dette nettstedet? Dvs, er det trygt? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Om du har Wii og PS3 kan det hende det holder meg å kjøpe Arcade. Jeg har Arcade og har benyttet meg av MS sitt herlige tilbud om 20 gb hdd til 100 kr. Dette skal visst gjelde så lenge du har Gold account (gratis første mnd). Jeg med min 20 gb hdd ser naturligvis at jeg burde hatt 60gb eller helst 120. Men alt kommer ned på pengene. Minnekortet er litt gull, da kan du enkelt ta med deg gamertag til feks en kompis, du slipper å recovre. Endret 28. november 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) drugis, nei. bagasjerommet har likens fysisk størrelse så det går ikke. Likens fysisk størrelse? Beklager, men jeg skjønte ikke helt. Poenget var at forskjellen er fargen og Harddisken. I dette tilfellet var bagasjerommet harddisken. hmm, hvis du hadde lest posten så var det snakk om støy elite compared to premium, derfor sammenlignet jeg de, fysisk størrelse er lik og innhold det samme.poenget var: elite støyer ikke mindre. Endret 28. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 gold koster forresten 36 euro på jasper1675.com for 13 mnd. Ikke for å kapre tråden, men har du brukt dette nettstedet? Dvs, er det trygt? halvparten av brukerne her inne i forumet har vel brukt denne plassen. søk og du finner. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen eksklusiver:Saints Row 1/2 Saints Row 2 er ikke X360 eksklusiv, det var bare eneren. Ikke for å kapre tråden, men har du brukt dette nettstedet? Dvs, er det trygt? Jeg har brukt det og det funker veldig bra det. Du får koden på mail ganske fort Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 drugis, nei. bagasjerommet har likens fysisk størrelse så det går ikke. Likens fysisk størrelse? Beklager, men jeg skjønte ikke helt. Poenget var at forskjellen er fargen og Harddisken. I dette tilfellet var bagasjerommet harddisken. Jeg vil si at Gears of War 1/2 er et must. I Tillegg har man mye gøy for RPG-entusiastene. Lost Odyssey og Mass Effect for eksempel. Noen eksklusiver: Lost Odyssey Forza 2 Splinter Cell Fable 1/2 Saints Row 1/2 GTA IV DLC Crackdown Halo Wars Lips Mass Effect kan vel kanskje kalles en eklusiv, siden det er ellers bare ute på PC? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Byttet selv fra Premium til Elite, mest pga. NXE. Hadde fra før en launchkonsoll med 20(13)Gb harddisk. Hvis du ikke tenker å kjøpe så altfor mange spille til 360, er vel Premiumen med 60GB HDD, det beste valget for deg. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har en av de gamle Pro med 20 GB harddisk. Det holder lenge til spilling det. Men selvfølgelig, bruker du bare høytalerene som er innebygd i TVen/prosjektoren din, så har du jo behov for harddisk for å få ned støyen. Filmer og musikk kan jo streames, så man trenger egentlig ikke så mye harddiskplass hvis man har ordentlig lyd. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mass Effect kan vel kanskje kalles en eklusiv, siden det er ellers bare ute på PC? Jeg nevnte Mass Effect, ja. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mass Effect kan vel kanskje kalles en eklusiv, siden det er ellers bare ute på PC? Jeg nevnte Mass Effect, ja. Ah, jeg bare antok at du ikke så på det som en eksklusiv tittel siden du nevnte ikke Mass Effect i listen, mens du gjorde det med Lost Odyssey. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei Khongle.du kan ikke si at en elite bråker mindre enn en premium når det er akkurat samme konsoll, bare svart og større harddisk. chipsettene og dvd spellerne inni varierer også. Det blir som å si at Bmw er bedre enn Mercedes, men det er jo fakta da har du forresten tatt bilde av den utgangen på eliten din med "optisk ut" ? svar til trådstarter: gold koster forresten 36 euro på jasper1675.com for 13 mnd. 120gb hdd er den største til xbox360 atm. koster 1000kr hvis du ikke kjøper elite versjonen som har denne med. Du høres litt mindre begavet ut, så jeg skal gjenta en siste gang: jeg har begge konsoller, og kan derfor sammenligne "bråket". Elite er uansett kjent for å være den mest "stille"gående 360, i hvert fall da den kom ut. Om den helt nye er stillere vet jeg ingenting om. Ja jeg har tatt bilde av optisk ut. Vil du se? Lenke til kommentar
jurg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Du høres litt mindre begavet ut, så jeg skal gjenta en siste gang: jeg har begge konsoller, og kan derfor sammenligne "bråket". Elite er uansett kjent for å være den mest "stille"gående 360, i hvert fall da den kom ut. Om den helt nye er stillere vet jeg ingenting om. Ja jeg har tatt bilde av optisk ut. Vil du se? Og det har selvfølgelig ingenting med forskjellige drev / hovedkort som ble brukt på forskjellige tidspunkt i produksjonen av Xbox 360. Premium er gammel, nyere Elite er... vel, nyere. Jeg vil gjerne se bilde av optisk ut (såfremt du nå ikke snakker om den digitale lydutgangen som sitter på komponent-/komposittkabelen som fulgte med). Endret 29. november 2008 av jurg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hei khoghn. vil se bilde av "dedikert optisk ut" på din elite, jeg har tenkt på din konsoll veldig lenge nå og misunner deg veldig. når det gjelder støy så er det mulig jeg blander sammen pro og den litt eldre premium. så jeg var nok litt mindre begavet der, jeg skylder på elkjøp der de selger xbox premium som pro60. Endret 29. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå