Gå til innhold

Kjøp av Xbox Originals på US store

sagosen

Anbefalte innlegg

Heisann, fekk så lyst på GTA: San Andreas og Guilty Gear X2 #Reload, har laget meg ein US konto og lastet ned Aegis Wings og sett at det fungerer knakandes, både på min US konto og min norske konto. Men, før eg faktisk spytter penger i dette; Har nåken her testet og fått bekreftet at kjøpte Xbox Originals fungerer fra US store fungerer på alle kontoer på ein norskkjøpt maskin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om du kan legge inn penger, iallfall ikke bankkort, muligens points fra sånn redeem kort som du får kjøpt på bl.a ebay.

Hva er det du svarer på???

Vil tro det fungerer fint, kompis har i alle fall GTA: SA som han fikk gjennom US store som fungerer fint :)

Lenke til kommentar
Du får ikke brukt norsk Visa på US Marketplace. Du må bruke Redeem kort.

Det er jo ikke spørsmålet hans

Mnei, det var det ikkje i utgangspunktet, men eg hadde tenkt å forsøke dette anyway, så eg kjøper meg redeem kort og skaffer meg begge spela. Men takker for bekreftelsen på at det fungerer, brrah! :)

Men, og dette er eit men.. Spørsmålet er om eg skal skaffe meg denne Guilty Gear-versjonen eller den siste som kun er kommet på PS2 og PSP (Guilty Gear XX Accent Core), sånn for å være heilt oppdatert til turneringer etc. Litt keit å være vant til feil versjon når andre knuser meg kadang på erfaring fra den offisielle turneringsversjonen. ;) Husker at eg var ganske god på PS2-versjonen av Tekken 5 DR, mens eg fekk totalt bank i PS3-versjonen pga irritetrende tweaks som alle andre var blitt vant til.

Meen, dette er ein HEILT annen problemstilling.

Lenke til kommentar

Ser ut til at andre har forsøkt:

http://www.xbox-norge.net/ForumsPro/viewtopic/p=16250.html

Han skriver her at det IKKJE går an å bruke xbox live points-kort på ein US-konto på norsk xbox, men om han snakker om video har eg allerede sett at det ikkje går an å laste ned, så I dunno.. Men det blir dyrere med sånt kjøpekort synes eg. Kan nesten like gjerne berre kjøpe spela i butikken då.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...