svenna Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Tenkte jeg måtte prøve litt gratis helge mms fra telenor.. Satt opp T68i for mms og forsøker å sende mms til mob i australia.. Men jeg får alltid feil ved sending. Feilen når sendingen er i ferd med å fullføre, antagelig ligger feilmeldingen i kvitteringen fra mmsc. Det fungerer fint å sende mms til meg selv eller til mail adresser.. men ikke til dette +610000000000 (12 siffer) Når jeg prøver å sende til min egen mail adresse så ser jeg at avsender er mitt nr med 4700000000 (uten +).. så da prøvde jeg å sende til australia uten + tegnet.. men samme resultat Noen som har opplysende info? MMS'n i mail'n var jo ikke spesielt spennende.. bare blank mail med masse vedlegg. Finnes det noen "e-mail mms leser"? evt som plugin til outlook. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du kan ikke sende MMS til utenlandske mobilnumre. Kan jeg sende MMS-meldinger til utenlandske kunder? Nei, per dags dato er det ikke mulig å sende MMS-meldinger til kunder av utenlandske operatører. Denne muligheten vil komme på sikt. Lenke til kommentar
svenna Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Så teit.. men takk. Noen som har forslag til hvordan man best ser mms mail'n "slik den var tenkt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå