Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg/Hvordan ta henne tilbake?

Gjest Rådløs

Anbefalte innlegg

Gjest Rådløs

jeg ble dumpa for en mnd siden. Vi hadde et avstandsforhold. Hu la det meste av skylda på meg, så jeg klandra meg selv litt mye. Jeg hadde store følelser for denne jenta, vi har ting til felles, og alt gikk på skinner, i 2-3måneder. Etter bruddet har hun oppført seg delvis rart/toskete.. akkurat som om hun vil ha oppmerksomhet, prøve gjøre meg sjalu eller si at jeg må komme over henne. Et par dager siden snakka vi litt, så sa hun i ei melding at jeg måtte komme over henne. Da jeg sa at jeg var kommet over henne, responsen derimot ble at vi snakket om at det ikke var lett, og hu mente jeg ikke hadde klart det så fort. Det endte opp med en lengre samtale, der hun egentlig la all skylda på seg selv, og mente jeg bare hadde vært snill, kanskje dumsnill og hun hadde vært bare fæl mot meg. Hun har slitt i det siste, og jeg har vært bekymra, for jeg føler ikke hun åpner seg nok. Det endte værtfall med at hun spurte om "hvis jeg vil, vil du?"

Hun hadde før dette også spurt om vi kunne møtes en dag i jula, noe vi skal, men jeg sa ikke direkte at jeg ville. For jeg er usikker. Vil så gjerne ha henne, men vet ikke om det vil funke...

Noen som kan gi meg påpekning om hva dere syns? Eventuelt hvordan jeg skal gå fram for å få det til å funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Rådløs
Hun hadde før dette også spurt om vi kunne møtes en dag i jula, noe vi skal, men jeg sa ikke direkte at jeg ville. For jeg er usikker. Vil så gjerne ha henne, men vet ikke om det vil funke...

Noen som kan gi meg påpekning om hva dere syns? Eventuelt hvordan jeg skal gå fram for å få det til å funke?

Det som er merka er henvist til spørsmålet "Vil jeg, vil du?" ikke om vi kan møtes i jula

Lenke til kommentar

Du skal i alle fall sette krav til at hun bruker tid til å sette ord på sine tanker og følelser. Det er jo tydelig at dama trenger en form for bekreftelse og er usikker på seg selv. Om dette bare er ulidelig dramaqueen eller mer alvorlige personlige problemer er umulig å si. Men se til å kreve klare ord, klare begrunnelser og klare sammenhenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...