Zemeckis Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Vil noen anbefalle meg en mobiltlf i prisklassen 2000-4000kr.Skal kjøpe meg en ny snart.Har en nokia 3330 fra før. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Vil noen anbefalle meg en mobiltlf i prisklassen 2000-4000kr.Skal kjøpe meg en ny snart.Har en nokia 3330 fra før. Dritt i mellom 2000-4000, vil du ha en mobil kjøper du den! Så enkelt er det! Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 sida du seier 2000-4000 kan du få alt fra skrap og opp til ganske bra. men viss du skal ha en med "alt i" (den har jo langt ifra alt da men), så er det nokia 3650 skal du ha liten lett mob med masse ny teknologi i, som i tillegg ser fin ut, så velger du S55 de er nok de mobilene som er mest attraktive, men de er jo ikkje så morro å ha de som alle andre har, sjekk ut modellene til de forskjellige produsentene.. Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hvis du ikke har noe imot å ha en litt stor mobil og bruke litt tid på å venne seg til tastaturet så er Nokia 3650 perfekt. (Den ser faktisk større ut på bilder enn det den er i virkeligheten). Andre muligheter er SE P800. Den er litt dyrere men har utrolig mange finesser. P800 er en kryssning mellom PDA og mobil. Hvis ikke du er en profesjonell bruker er det egentlig lite vits med en slik mobil. Synd at den ikke har mulighet for videospilling. Hvis du gidder å vente til sommeren kan du kjøpe Simens SX1. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg er helt enig med Trio! Kjøp deg Sony Ericsson T610! Mer informasjon her! Demo av telefonen Lenke til kommentar
cnil Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Av mobilene som finnes på markedet per dags dato, ville jeg antagelig valgt enten Sony Ericsson T68i/T310/P800, Nokia 3650 (!), Motorola T720, Samsung S100 eller Siemens S55... Hvis du skal bruke mobilen din til jobb, ville jeg valgt enten T68i, P800, S55 eller Samsung S100.. Hvis du vil ha en litt kul ungdomstelefon ville jeg valgt enten 3650, T310, S55, T68i eller T720/T720i. Mest for pengene: S55, T68i og N3650 (Ble mye linker og ting, så jeg får se i morgen om jeg kanskje retter litt på innlegget både angående meningene jeg har fått ned på papiret, men også linkene...) Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har du tid til å vente litt mener jeg SE T610 er det beste kjøpet. I din prisklasse også. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 t610 burde vel regnes som jobbmobil til tross for at den er dritkul!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 jeg synes du skal kjøpe nokia 3650 den mobilen er noe for seg selv og du finner ut noe nytt hver dag. Dette er en skikkelig gøy og litt vanskelig mobil, men når du kommer inn i den så er det bare gøy se på www.nokia.com så kan du lese om den, menjeg annbefaler å gå i en butikk å spør om du kan se på den du får en helt annen mening da- Lykke til Koz ingrid :wink: Lenke til kommentar
Trio Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 T310 er en sinnsykt bra telefon Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har tidligere skrevet hvilken mobil jeg ville valgt av de som er ute nå, men sa ikke noe om hva jeg anbefaler i nær framtid. Det mest "hotte" nå er Sony Ericsson T610, og den er det mye oppstyr rundt. Det virker som en utrolig kul mobil, og med spennende funksjoner.. Men å anbefale den er ikke min jobb, det er de høyere makter (molna, som har prøvd den :wink: ) som får gjøre. Jeg ble overakset over at den har GPRS 4 + 1? stemmer det? uansett, den virker spennende, og har det meste. Ellers er selvsagt neonode n1 en spennende mobil, men den kan vell ingen si for sikkert si når kommer. Den er vell egentlig en PDA med mobil funksjon, så det er jo ett annet kapittel. Samsung kommer også med mange spennende mobiler etter sommeren/årskiftet... *siklesikle*... Siemens kommer også med en ny spesiell sak; SX1, ser spennende ut, men igjen - jeg kan ikke anbefale den... men det er tross alt din avgjørelse hvilken mobil du vill ha, skriver hva du trenger mest/ser som nødvendig i en mobil kan vi nok gi deg enda mer tips her på forumet... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Tror jeg ville valgt neonode n1. Ser den vil bli priset mellom 3800-4900 uten abb og kommer i slutten av mai. For meg virker det som en mobil det er verdt å vente på... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Tror jeg ville valgt neonode n1. Ser den vil bli priset mellom 3800-4900 uten abb og kommer i slutten av mai. For meg virker det som en mobil det er verdt å vente på... Tror ikke neonode klarer å produsere nok telefoner til slutten av mai, den kommer kansje til salgs i andre land en god stund før den kommer her til norge! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Tror jeg ville valgt neonode n1. Ser den vil bli priset mellom 3800-4900 uten abb og kommer i slutten av mai. For meg virker det som en mobil det er verdt å vente på... Tror ikke neonode klarer å produsere nok telefoner til slutten av mai, den kommer kanskje til salgs i andre land en god stund før den kommer her til norge! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Tror jeg ville valgt neonode n1. Ser den vil bli priset mellom 3800-4900 uten abb og kommer i slutten av mai. For meg virker det som en mobil det er verdt å vente på... Tror ikke neonode klarer å produsere nok telefoner til slutten av mai, den kommer kanskje til salgs i andre land en god stund før den kommer her til norge! Den er jo kommet i enkelte norske web butikker allerede med en prisantydning. Se digi.no sin artikkel Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Tror nok det er en stund til den kommer...Og de i neonode crew skrev at du måtte ha en pc med usp port for å kjøpe den, siden de mente at telefonen ville være såpass buggy når den kom at du måtte oppgradere den jevnlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå