Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da så, da skal ikke jeg klage. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bråker gjør maskina uansett :!: Dog litt mindre om man installerer spillet man spiller. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bråker gjør maskina uansett :!: Dog litt mindre om man installerer spillet man spiller. Det varierer, men maskinen min bråker sikkert dobbelt så lite Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bråker gjør maskina uansett :!: Dog litt mindre om man installerer spillet man spiller. Faktisk, så kunne MS i teorien ha senket RPM på de to viftene bak og dermed gitt mindre viftesus (som er den eneste støyen om man installerer og spiller fra harddisk), siden Jasper har lavere varmeutvikling. Men de Jasper maskinene jeg har hatt, har hatt like mye viftestøy. Antakelig vil MS være på den sikre siden og heller god viftekjøling. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bråker gjør maskina uansett :!: Dog litt mindre om man installerer spillet man spiller. Faktisk, så kunne MS i teorien ha senket RPM på de to viftene bak og dermed gitt mindre viftesus (som er den eneste støyen om man installerer og spiller fra harddisk), siden Jasper har lavere varmeutvikling. Men de Jasper maskinene jeg har hatt, har hatt like mye viftestøy. Antakelig vil MS være på den sikre siden og heller god viftekjøling. Har passiv vannkjøling på min 360, noe som gjør selve konsollen lydløs, men dessverre så spinner viften inne i selve strømforsyningen nok til at det høres godt (ja, jeg er kresen på støy :!. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Antakelig vil MS være på den sikre siden og heller god viftekjøling. Jeg forstår dem. Lenke til kommentar
RF Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg var innom Spaceworld, Paleet i byen for å finne en jasper, de hadde mange Xboxer igjen men det var bare LOT 0839, det samme på Elkjøp i vinterbro bare 0839 eller eldre. Var ikke mange Xboxene igjen på elkjøp, de sa de skulle få inn mer Xboxer i starten/midten av januar. Noen som har peiling på hvor de kommer fra da? Rett fra fabrik eller? Endret 7. januar 2009 av RF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå