MacBain Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er jo selvfølgelig hull på kortsidene da Du kan faktisk kjenne eit lite drag rundt hullene. Eg har sjekket 3 strømforsyninger i huset, 2 av de er av den gamle typen til 205w konsoller, 1 er av 175w typen. Alle har slike små hull. Kan sikket stikke opp i etasjen over å sjekke kompisen sin PSU også om det skulle herske noen tvil PSU'en jeg fikk med min nye arcade hadde også luftehull på langsiden. Lenke til kommentar
brendas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vet ikke hvor mange som følger med på denne siden, men Jasper har tydeligvis begynt å dukke opp rundt omkring i Europa nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Siden Jasper bruke Lite-On, kan denne være av interesse. Kunne uansett tenkt meg en Elite med 256MB MUI, mindre støy, osv. Birger Lenke til kommentar
cuube Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Microsoft sier typisk at de hele tiden endrer innmaten i Xbox 360 og at det er ubetydelig om man har Falcon, Jasper eller annen versjon. Jeg var typisk helt uenig i dette og lette land og strand rundt for å finne Falcon som var i ferd med å fases inn da jeg skulle kjøpe Xbox 360. For Falcon skulle redusere sjansen for RRoD dramatisk. Og den er mye kaldere. Jeg kjenner ingen varme når jeg legger hånden på min Falcon Xbox. Men likevel fikk den RRoD i helga. Moralen må vel være at Microsoft har rett - det betyr egentlig ikke noe hvilken versjon man har - bare kjøp Xbox når man har behov for det. I mitt tilfelle var det ikke verd bryet å finne "latest and greatest" da den feilet likevel Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 cuube...ditt lille troll med 3 innlegg som Microsoft sier skal problemet REDUSERES, ikke ellimineres Lenke til kommentar
cuube Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 cuube...ditt lille troll med 3 innlegg Beklager, jeg er helt ny her og kjenner ikke kulturen deres. Det var ikke vondt ment. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Noen som vet om de nettbutikkene som selger Elite bundle pack med 2 spill har Jasper? Endret 9. desember 2008 av regeli Lenke til kommentar
brultus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet om de nettbutikkene som selger Elite bundle pack med 2 spill har Jasper? Kjøpte Elite bundlepack på Elkjøp igår. Ikke jasper. 838 kode. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet om de nettbutikkene som selger Elite bundle pack med 2 spill har Jasper? Kjøpte Elite bundlepack på Elkjøp igår. Ikke jasper. 838 kode. microsoft sa vel at det var kun arcade som hadde jasper nå. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) 838 er gammelt.... 845(Noen 843 også) eller nyere er jasper, uansett om det er arkade, pro eller elite skulle jeg tro Endret 10. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3472 Birger Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva slags funksjoner vil Valhalla inneholde? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vel det er opplyst om 2 versjoner til etter Jasper, men for meg er Jasper mer enn godt nok og kun det jeg venter på. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva er feil raten til Falcon da? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 MS gir ikke ut feilrater, så det blir vanskelig å finne ut. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 MistaPi i forumet hadde noen kilder, dog muligens ikke helt presise men de viste ihvertfall at Falcon har mye lavere feilrate enn tidligere bokser, men den har en feilrate. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ja, de fleste ting har en feilrate. Noen som kjenner til noen som har hat problemer med noen Falcon bokser da? Jeg for min del er veldig fornøyd. Sett rrod en gang, men det var pga korrupt harddisk, ikke sett det siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har måttet sende inn min Arcade, falcon chipsett. Fikk til syvende og sist de RROD etter å tvingt den i senk. Den hang seg bare konstant, men eg savnet litt lys i front så da var det bare å måke på Den fingerte derimot 100% stabilt frem til siste slutt, så ingenting å si på boksen sånn sett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) "Tvingt den i senk". Hva innebærer det og hvorfor i alle dager skulle du ønske det? kraftig pynting av fakta? Endret 13. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Satte på COD4 til maskinen hang seg. Lot den deretter stå og gå til lysene kom Kan nesten si det var ein oppfordring fra MS supporten, som virkelig ville at eg skulle koble opp maskinen og teste den uten HDD for å virkelig se om det var maskinen det var noe gale med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå