Gå til innhold

Jasper 360 nå ute på markedet.

MagnarP

Anbefalte innlegg

Det er jo selvfølgelig hull på kortsidene da :roll: Du kan faktisk kjenne eit lite drag rundt hullene. Eg har sjekket 3 strømforsyninger i huset, 2 av de er av den gamle typen til 205w konsoller, 1 er av 175w typen. Alle har slike små hull.

Kan sikket stikke opp i etasjen over å sjekke kompisen sin PSU også om det skulle herske noen tvil :p

PSU'en jeg fikk med min nye arcade hadde også luftehull på langsiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Microsoft sier typisk at de hele tiden endrer innmaten i Xbox 360 og at det er ubetydelig om man har Falcon, Jasper eller annen versjon. Jeg var typisk helt uenig i dette og lette land og strand rundt for å finne Falcon som var i ferd med å fases inn da jeg skulle kjøpe Xbox 360.

For Falcon skulle redusere sjansen for RRoD dramatisk. Og den er mye kaldere. Jeg kjenner ingen varme når jeg legger hånden på min Falcon Xbox.

Men likevel fikk den RRoD i helga.

Moralen må vel være at Microsoft har rett - det betyr egentlig ikke noe hvilken versjon man har - bare kjøp Xbox når man har behov for det. I mitt tilfelle var det ikke verd bryet å finne "latest and greatest" da den feilet likevel :)

Lenke til kommentar

Har måttet sende inn min Arcade, falcon chipsett. Fikk til syvende og sist de RROD etter å tvingt den i senk. Den hang seg bare konstant, men eg savnet litt lys i front så da var det bare å måke på :)

Den fingerte derimot 100% stabilt frem til siste slutt, så ingenting å si på boksen sånn sett.

Lenke til kommentar

Satte på COD4 til maskinen hang seg. Lot den deretter stå og gå til lysene kom :) Kan nesten si det var ein oppfordring fra MS supporten, som virkelig ville at eg skulle koble opp maskinen og teste den uten HDD for å virkelig se om det var maskinen det var noe gale med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...