Mala Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tja, ville egentlig ikkje lagt så mye i de klippene der. Den som visstnok skal vere jasper, hørtes akkurat ut slik som eit par av boksene eg har hatt (henholdsvis 205w og 175w). Kompisen eg bor med har ein Elite(av 205w typen) som høres akkurat ut som Falcon boksen i det klippet. Altså, det er nok kun ein viftesak de 2 boksene der i mellom Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) hvorfor er strømforsyningen like store(fysisk)? Er det nødvendig? Endret 3. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 man pleier vell å ha på lyd når man spiller på boksen? så det lille suset der drukner.. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ellers er det jo bare å vannkjøle, eneste viftestøyen fra min er fra strømforsyningen, m.a.o ikke mye . Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hvorfor er strømforsyningen like store(fysisk)? Er det nødvendig? typisk amerikansk, de har jo vel fortsatt samme girkasser i nye biler som de hadde på 50 tallet f.eks. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) man pleier vell å ha på lyd når man spiller på boksen?så det lille suset der drukner.. Vel, nå var jo en av grunnene til de som sa de ville vente på Jasper at den skulle bli stillere enn de forrige også. Hvis jeg var en av de så hadde jeg helt klart valgt en falcon maskin etter å ha sett den videoen. Endret 4. desember 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 hvorfor er strømforsyningen like store(fysisk)? Er det nødvendig? typisk amerikansk, de har jo vel fortsatt samme girkasser i nye biler som de hadde på 50 tallet f.eks. Heh, har nok også med at de ville ha en mindre maskin denne gangen. Ellers ville den vel blitt like stor som PS3. Litt merkelig hvor mye kritikk Xbox fikk for at den var så "stor" men nesten ikke hørt noe om det med PS3 enda den er jo enda større. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) PS3 har også innebygd powersupply! plasser den enorme strømforsyninge i boksen så skal du se. I tillegg var BD drevet også mer plasskrevende, samt at den første utgaven hadde flere tilkoplinger som var kompatible med PS2 samt den gamle emotion engine i hardware. Med den 65nm krympede 40GB utgaven av PS3 fjernet de en del hardware i tillegg og de kunne krympet skallet betraktelig også, men til gjengjeld er den stille som en mus og kald. Endret 4. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 PS3 har også innebygd powersupply... plasser den enorme strømforsyninge i boksen så skal du se. I tillegg tar BD drevet og litt annet plass. Med den krympede 40GB utgaven av PS3 kunne de krympet skallet også, men til gjengjeld er den stille som en mus og kald. Det var jo akkurat det jeg sa? MS ville ha en mindre maskin derfor den store klossen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Men er den noe særlig mindre? Samt... Med den 65nm krympede 40GB utgaven av PS3 fjernet de også en del hardware slik at de totalt sett kunne krympet skallet betraktelig også, men til gjengjeld er den stille som en mus og kald. Personlig liker jeg ikke å ha svære mursteiner av strømforsyninger slengende på gulvet eller som krever ekstra plass andre steder. Endret 4. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 De launch-strømforsyningene må være de verste. Husker jeg fikk sjokk da slo på konsollen for første gang, plutselig hører jeg viften i strømforsyningen også. Er de viftene borte nå eller? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 De launch-strømforsyningene må være de verste. Husker jeg fikk sjokk da slo på konsollen for første gang, plutselig hører jeg viften i strømforsyningen også. Er de viftene borte nå eller? Er fortsatt vifter i strømforsyningen. Det er derimot flere varianter av den, psu'en i arcade pakken hadde flere luftehull, som resulterer i mindre støy. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvor får man kjøpt Jasper utgaven i Oslo (eller på nettet)? Vært innom de fleste butikker uten hell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 De launch-strømforsyningene må være de verste. Husker jeg fikk sjokk da slo på konsollen for første gang, plutselig hører jeg viften i strømforsyningen også. Er de viftene borte nå eller? Er fortsatt vifter i strømforsyningen. Det er derimot flere varianter av den, psu'en i arcade pakken hadde flere luftehull, som resulterer i mindre støy. hæ? er det vifte i den? det er jo ikke lufte hull på den, og jeg hører ikke noe viftelyd i den... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Finnes som sagt forskjellige typer strømforsyninger, noen har relativt rolige vifter som kun avgir eit svakt sus..andre er ikkje fullt så rolige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 jammen jammen, det må da være en måte luften kommer ut på hvis det skal være en vifte der? sikker på at dere ikke tenker på lyden fra selve strømmen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Det er jo selvfølgelig hull på kortsidene da Du kan faktisk kjenne eit lite drag rundt hullene. Eg har sjekket 3 strømforsyninger i huset, 2 av de er av den gamle typen til 205w konsoller, 1 er av 175w typen. Alle har slike små hull. Kan sikket stikke opp i etasjen over å sjekke kompisen sin PSU også om det skulle herske noen tvil Endret 6. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) jasså, (løpe å se) ..ok da, det er vifte i den... måtte legge øret helt inntil for å høre Endret 6. desember 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja det er ikkje akkurat snakk om noen sjenerende støy, om den fungerer optimalt:P Men eg tror eg burde støvsuge min, da det var bra med støv i samtlige hull hehe. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ta et matpapir og legg inntil hullene så vil du fort se om det er vifter eller ei. Du må selvf. slippe papiret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå